یزد- رئیس هیات تنیس روی میز استان یزد گفت: ۲۱۸نفراز ۳۱ استان کشور در مسابقات تنیس روی میزبه میزبانی دانشگاه یزد شرکت می کنند.

۲۱۸ نفر در مسابقات تنیس روی میز شرکت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، معاون دانشجویی دانشگاه یزد پیش از ظهر دوشنبه  در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تفاهم‌نامه ای بین دانشگاه یزد و هیات تنیس روی میز استان برای ورود حرفه‌ای دانشگاه به این رشته ورزشی منعقد شده است.

محمدرضا صادقیان گفت: تیم تنیس روی میز دانشگاه در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور قهرمان شد و به زودی شاهد حضور و افتخارآفرینی این تیم در لیگ برتر کشور خواهیم بود.

وی افزود: حمایت دانشگاه یزد از ورزش تنیس روی میز یک الگوی مناسبی است که  دیگر بخش‌های دولتی و خصوصی و بخشهای صنعتی استان می توانند حامی رشته های ورزشی شوند.

معاون اداری و مالی دانشگاه یزد اظهار داشت: از مدتی پیش هیات تنیس روی میز با دانشگاه یزد مکاتبه ای انجام داد و دانشگاه یزد در رشته تخصصی تنیس روی میز فعال شد.

علی مروتی گفت: سه رشته‌ی تنیس روی میز، بدمینتون و شمشیربازی مورد مطالعه قرار گرفتند و  تنیس روی میز با داشتن دانشجویان شاخص در این رشته در اولویت قرار گرفت و امیدواریم بستر فعالیت در سایر رشته‌ها نیز فراهم شود.

رییس هیات تنیس روی میز استان یزد اظهار داشت: مسابقات کشوری تنیس روی میز از ۲۴ مردادماه آغاز می شود و تا ۲۷ مرداد به مدت سه روز در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزارمی شود.

عباس یزدانی گفت: این مسابقات در ۲ رده سنی جوانان و نوجوان برگزار می شود و ۲۱۸ نفراز ۳۱ استان کشور در این مسابقات به میزبانی دانشگاه یزد شرکت می کنند.

وی افزود: در پایان این مسابقات هشت ورزشکار برتر در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و همچنین دو بازیکن از استان یزد در هر رده سنی در این اردو حضور می یابند و این ورزشکاران از ۲۸ مردادماه زیر نظر مربیان تیم ملی در اردوی آمادگی ۱۰ روزه شرکت خواهند کرد.

یزدانی گفت: تیم ملی بعد از اردو در اواخر شهریورماه برای حضور در مسابقات اسلوانی شرکت می کند.

رئیس هیات تنیس روی میزاستان یزد گفت: سالن تنیس روی میز در ورزشگاه شهید نصیری با هزینه ۱۶۰ میلیون تومان در حال تکمیل است و تا آخر امسال به بهره برداری می رسد و امیدواریم با آماده شدن زیر ساختها در این رشته  شاهد درخشش یزدی‌ها در سطح کشور و حتی بین‌الملل باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.