۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶
کد خبر: 555436

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: عادل غلامی بازیکن حرفه‌ای و باشخصیتی است و هنوز تصمیمی در مورد آینده این بازیکن نگرفته‌ام.

کولاکوویچ: قطر در حد و اندازه ایران نبود

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران برابر قطر در آخرین دیدار مرحله انتخابی قهرمانی جهان در منطقه آسیا و صعود به این رقابت‌ها درباره شرایط بازی امروز دوشنبه اظهار کرد: در بازی برابر قطر همانند دیگر بازی‌ها با نگاهی جدی وارد زمین شدیم زیرا به همه تیم‌ها و کیفیت بازی‌شان احترام می‌گذاریم. می‌دانستیم قطر در سطح والیبال ایران نیست اما برخی بازیکنان این تیم از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در سطح بسیار خوبی بودند. در بازی امروز با رویکرد جدی به زمین آمدیم. تیم قطر در طول رقابت‌ها دو برد در برابر تیم‌های قدرتمندی همچون کره‌جنوبی و قزاقستان که نایب‌قهرمانی آسیا را در کارنامه‌اش دارد، به پیروزی رسیده بود و برد برابر این تیم برایمان رضایتبخش است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: در این بازی به بازیکنان ذخیره که قبلا فرصت بازی پیدا نکرده بودند این شانس را دادیم که بازی کنند و خوشبختانه توانستیم مقتدرانه به پیروزی برسیم. در تک‌تک بازی‌ها با حضور تماشاگران لذت بردیم.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد خوب جوانان در بازی برابر قطر چرا این فرصت در بازی‌های قبلی به جوانان داده نشد، گفت: هر مربی دوست دارد از بهترین افراد در زمین استفاده کند هرچند که تیم‌های کره و چین در سطح قطر نیستند اما برد برابر هر تیمی برایمان ارزشمند است. قبل از هر بازی تنها به پیروزی فکر می‌کنم. باید شایسته‌ترین بازیکنان وارد زمین شوند و هر کسی که در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشد در زمین حاضر خواهد شد. چنین ریسکی را نمی‌توانم بپذیرم که در بازی‌هایی که احتمال شکست وجود دارد از بازیکنان اصلی استفاده نکنم.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای بهبود عملکرد بازیکنان ایرانی در دریافت توپ‌ها دارد، جواب داد: لوزانو در صحبت‌هایی که در نشست خبری داشت به کیفیت بهتر حملات ایران اشاره کرد اما مترجم این تیم به اشتباه عملکرد خوب ایران در سرویس را ترجمه کرد. باید در تمامی مهارت‌ها یکسان پیشرفت کنیم. تیم ملی ایران بازیکنان بسیار باهوشی دارد که می‌توانند در لحظات حساس کمک‌حال تیم باشند. والیبال ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد و همچنین بازیکنان قدرتمند و باهوشی را نیز در اختیار داریم اما همیشه به دنبال پوشش دادن ضعف‌ها هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان در مورد حذف عادل غلامی از تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی قاره‌ها در ژاپن و اینکه چه تصمیمی در مورد این بازیکن در آینده می‌گیرد، گفت: همانگونه که قبلاً گفتم غلامی بازیکن خیلی خوب و باشخصیتی است. ما چهار ماه با همدیگر تمرین کردیم و در طول این مدت هیچ مشکلی پیش نیامده بود. اما به یکباره در یکی از تمرین‌ها او وارد خط قرمزها شد و متاسفم که هم‌اکنون در کنار ما نیست. هفته گذشته لیست تیم ملی برای رقابت‌ها قهرمانی قاره‌ها را اعلام کردم و با تصمیمی که گرفتم او را از تیم ملی کنار گذاشتم. غلامی پس از آنکه اسمش در لیست تیم ملی نبود فردای آن روز به دفتر کار من آمد و نسبت به رفتاری که انجام داده بود از من معذرت‌خواهی کرد اما من هم به شغلم و بازیکنانم احترام می‌گذارم. آینده برای همه یک راز است و نمی‌دانم در تورنمنت‌های بعدی چه تصمیمی برای او خواهم گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.