قهرمان مرحله اول لیگ دو و میدانی گفت: فدراسیون ما برای فردایش هم برنامه ندارد و برگزاری مسابقات لیگ افتضاح بود.

حدادی: فدراسیون دو و میدانی برای فردایش هم برنامه ندارد/برگزاری مسابقات لیگ افتضاح بود

به گزارش قدس آنلاین، احسان حدادی پس از قهرمانی در رقابت مرحله اول لیگ دو و میدانی اظهار داشت: بدنم خوب بود و فکر می‌کردم پرتاب بهتری داشته باشم اما به‌هرحال تازه از مسافرت بازگشته بودم و برای مرحله اول توانم در همین حد بود.

وی در مورد اینکه پس از چند سال به لیگ دو و میدانی بازگشته است، گفت: صحبتی با مسئولان فدراسیون و آسان پرداخت داشتم و به توافق رسیدیم که شرکت کنم. آخرین بار با پرسپولیس شرکت کرده بودم نیاز به مسابقه داشتم و خدا را شکر که اینجا توانستم پرتاب کنم.

وی در مورد اینکه برنامه‌ات در بازی‌های آسیایی جاکارتا چه خواهد بود گفت: ما برای مسابقات جهانی شب مسابقه به لندن رسیدیم شما می‌خواهید از الآن برای مسابقات آسیایی برنامه داشته باشیم. ما نمی‌دانیم برنامه فدراسیون برای فردا چیست، قرار بود دایره پرتاب را روز گذشته تمیز کنند، اما این اتفاق نیفتاد. قرار بود جوهرنمک تهیه کنند و بیاورند اما هیچ اتفاقی نیفتاد. ما در حد هیچ جا مسابقه برگزار نمی‌کنیم، یعنی هیچ مسابقه‌ای در دنیا به این شکل برگزار نمی‌شود و این فقط مختص خودمان است. برگزاری مسابقات افتضاح است، در دو سال اخیر واقعاً ضعیف برگزار می‌کنیم و شب مسابقه یادمان می‌افتد که چه کارهایی باید انجام دهیم. تازه منت هم می‌گذارند که زمین را فراهم کرده‌اند.

حدادی ادامه داد: هنگام مسابقه هم از جلوی ما دوندگان می‌آیند و می‌روند،‌ معلوم نیست که شما باید بایستید و یا آنها بایستند تا مسابقه برگزار شود. دو سال است که می‌خواهند دایره پرتاب را درست کنند اما شب مسابقه یادشان می‌افتد که این کار را انجام دهند. شما وقتی کشتی، فوتبال، وزنه‌برداری و رشته‌های دیگر را می‌بینید غبطه می‌خورید، حالا ما برای یک مرحله لیگ با مشکلات زیادی روبرو هستیم. در مسابقات کشتی 20 تشک می‌اندازند و مسابقه را برگزار می‌کنند اما اینجا برای 12 پرتابگر شرایط فراهم نیست.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: برای مسابقات آسیایی هم فکر کنم شب قبل از اعزام همه چیز درست شود! در دو و میدانی همه چیز شب قبل از مسابقه اوکی می‌شود و ما برنامه بلندمدت نداریم.

حدادی در مورد اینکه تا پایان تابستان چند مسابقه خواهد داد، گفت: به دنبال این هستم که در آلمان و اروپا چند مسابقه بدهم، شاید در جایزه بزرگ برلین شرکت کنم، خدا را شکر بدنم آماده است پرتاب‌هایم این را نشان می‌دهد.

وی در مورد اینکه رکوردهای دنیا به مرز 69 متر رسیده و با این شرایط کارت سخت نمی‌شود گفت: امسال به این شکل است اما مطمئناً بازهم پایین می‌آید. چند سالی بود رکوردها نزدیک 66 یا 67 بود و بازهم پایین می‌آید. یک مقدار بالا و پایین می‌شود و جای نگرانی وجود ندارد.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد مسابقات قهرمانی جهان و نرسیدن به فینال گفت: اگر پروازمان و ویزایمان زودتر اوکی می‌شد، رکوردم می‌توانست بهتر شود و اتفاقات خوبی بیفتد، تمریناتی که کرده بودم بالای 65 متر بود، اما دیر رسیدن به لندن کار را خراب کرد.

وی در مورد اینکه در لیگ الماس شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت: امسال که بعید می‌دانم چون یکی دو مرحله بیشتر نمانده است. باید به 65 متر برسم تا دوباره در لیگ حاضر شود. سال آینده قطعاً این اتفاق می‌افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.