اردونشینان کشتی آزاد و فرنگی در حالی آخرین تمرینات خود برای حضور در رقابت‌های جهانی را پشت سر می‌گذارند که خانه کشتی شرایط مطلوبی ندارد.

اعتراض کشتی گیران به شرایط طاقت فرسا قبل از اعزام به فرانسه

به گزارش قدس آنلاین، ملی پوشان تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران روزهای حساس و سختی را پشت سر می گذارند. از یک سو تمرینات پایانی پیش از اعزام به رقابتهای جهانی و از سویی دیگر قطعی آب و خرابی سیستم تهویه خانه کشتی باعث ایجاد مشکلات زیادی برای مسافران پاریس شده است.

اردونشینان تیم های ملی معتقدند چند روزی است فشار آب در ورزشگاه آزادی بسیار کم شده و حتی در برخی ساعات با قطعی آب مواجه هستند. ضمن اینکه سیستم تهویه و سرمایش خانه کشتی نیز خراب است و کشتی گیران باید در گرمای طاقت فرسا، تمرینات خود را پیگیری کنند.

در این بین از شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی برای حل این مشکلات هم خبری نیست و وضعیت هر روز برای کشتی گیران اعزامی به رقابتهای جهانی سخت تر می شود.

آنچه مسلم است کاروان کشتی آزاد و فرنگی ایران در آستانه حضور در مهمترین رویداد بین المللی سالجاری با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می کند که در صورت تداوم می‌تواند بر شرایط روحی و جسمی آنها تاثیرات منفی داشته باشد.

مسابقات کشتی قهرمانی جهان در روزهای ۳۰ مرداد تا ۴ شهریورماه به میزبانی شهر پاریس برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.