شهرکرد-مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تفصیلی شهرهای اردل و مالخلیفه در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به تصویب رسید.

طرح تفصیلی شهرهای اردل و مالخلیفه تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، صغری محمدعلیزاده گفت: در جلسه کمیسیون ماده ۵ چهارمحال و بختیاری که در محل استانداری و با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار تشکیل شد، طرح تفصیلی شهرهای مالخلیفه و اردل به تصویب رسید.

محمدعلیزاده افزود: در طرح تفصیلی این دو شهر که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع این شهرها تهیه و تصویب گردید، نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف، موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن‌ها، وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور، میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری، اولویت‌های مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی، توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهرهای مذکور در این سند راهبردی تعیین شد.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: در آینده در این دو شهر نقشه‌ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی مندرج در طرح‌های تفصیلی مذکور تهیه و تنظیم می‌شود.

وی اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردل به مساحت ۳۱۸ و ۳ دهم هکتار و با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۳۳۰ نفر در افق سال ۱۳۹۸ و طرح تفصیلی شهر مالخلیفه با مساحت ۱۱۶ و ۲ دهم هکتار و جمعیت ۵هزار و ۲۳۷ نفر در افق سال ۱۴۰۶ تصویب و برای اجرا در اختیار شهرداری‌های این دو شهر قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.