۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 555494

مشهد- وزیر کشور عراق بامداد سه شنبه با استقبال استاندار خراسان رضوی به منظور زیارت بارگاه منور رضوی وارد مشهد شد.

وزیر کشور عراق وارد مشهد شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم الاعرجی در بدو ورود به مشهد مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار گفت: مشهد شهری است که به همه مومنان و محبان اهل بیت(ع) تعلق دارد و مردم خوب عراق پایگاه محکم در این شهر دارند.

علیرضا رشیدیان افزود: نه تنها مردم عراق در مشهد جایگاه ویژه ای دارند بلکه تعدادی از شهدای سپاه بدر عراق نیز در بهشت رضای مشهد مدفون هستند.

وی ادامه داد: مردم خراسان رضوی و مشهد تعلق خاطر ویژه ای به عراق و مسائل عراق دارند به گونه ای که پیروزی های اخیر ارتش عراق در نبرد با تروریست های تکفیری موجب خوشحالی و نشاط مردم این دیار شد.

وزیرکشور عراق نیز گفت: مردم عراق در جمهوری اسلامی ایران و شهر مشهد خود را غریب نمی دانند.

الاعرجی افزود: مشهد یکی از شهرهایی است که عراقی های بسیار از سالهای قبل در آن زندگی می کنند همانگونه که پذیرای سایر ملل مسلمان همچون افغانستانی ها نیز هست.

وی استانداری خراسان رضوی و خدمت در شهر مشهد را مایه افتخار دانست و برای حفظ و بقای نظام و رهبر جمهوری اسلامی ایران دعا کرد.

در سفر وزیر کشور عراق که دیروز وارد تهران شد، تفاهم نامه ای با وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه تسهیل زیارت اربعین به امضا رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.