اصفهان- مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان از دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه خبر داد.

برگزاری دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان، ابراهیم مسکین با بیان این مطلب گفت: دومین همایش حامیان فرهنگ قرض الحسنه با هدف توسعه و ترویج گسترده فرهنگ قرض الحسنه و گفتمان سازی در این عرصه به همت " بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان"  برگزار می شود.
وی افزود: تلاش برای نهادینه کردن و توسعه فرهنگ قرض الحسنه به عنوان یک ارزش اجتماعی نیازمند بسترسازی فرهنگی و فعالیت در راستای آشنایی  با این مهم برای شهروندان است.
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر تحقق فرهنگ سازی در حوزه قرض الحسنه و توسعه این امر ارزشمند علاوه بر حل مسائل اقتصادی در جامعه سبب گسترش خیر و رونق فضای معنوی جامعه می شود؛ رونقی که هم می تواند مشکلات اقتصادی و مالی مردم را برطرف کند و هم فضای همدلی و معنویت در جامعه را گسترش دهد.
وی افزود: از همین رو  بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان به عنوان یک حامی معنوی در این عرصه  برای دومین بار پا در رکاب فرهنگ سازی جامع و راهبردی در این حوزه گذاشته و اقدام به برگزاری دومین همایش و گردهمایی حامیان فرهنگ قرض الحسنه در اصفهان کرده است.
ابراهیم مسکین تصریح کرد: اولین همایش مورد استقبال حامیان فرهنگ قرض الحسنه قرار گرفت و  این دوره با تمرکز بر فعالیت های مردمی و اجتماعی در عرصه قرض الحسنه شکل گرفته و برگزار می شود.
گفتنی است این همایش در ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن کوثر اصفهان (ارتش)  برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.