سنندج- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حضور یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر راهیان نور از مناطق و یادمان‌های عملیاتی استان کردستان یک اقدام برجسته فرهنگی است.

باغ موزه دفاع مقدس کردستان در تاریخ ماندگار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد حسین رجبی پیش‌از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته رسانه ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید و دیدار با مدیران و مسئولان خبرگزاری‌ها، هفته ‌نامه‌ها و نمایندگی روزنامه‌های سراسری در استان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، داشت: کمیته رسانه تنها یک کمیته نیست بلکه اگر عملکرد خوبی داشته باشد می‌تواند به همه کمیته‌های این کنگره ملی کمک کند.

وی گفت: عملکرد کمیته رسانه کنگره سراسری ۵۴۰۰ شهید استان کردستان قابل قبول و براساس برنامه‌ریزی است و با توجه به نقشی که دارد می‌تواند در سایر کمیته‌ها موثر و تأثیرگذار باشد و اگر بخواهیم همه کمیته‌ها را عملیاتی کنیم کار خوبی صورت می‌گیرد.

آرزومندم در حوزه" توسعه، رفع محرومیت و اشتغالزایی" کردستان اتفاقات خوبی صورت گیرد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: آرزومندم برای استان کردستان در همه حوزه‌ها اتفاقات خوبی اعم از حوزه توسعه، رفع محرومیت، اشتغالزایی، حوزه امنیت و حوزه فرهنگی که برگزاری همین کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان یک اقدام برجسته و فاخر فرهنگی است، صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی در سال‌های اخیر به‌نوعی اقدامات برجسته صورت گرفته که جا دارد از تلاش‌های مسئولان و دست اندرکاران آنها قدردانی کرد.

سردار رجبی افزود: حضور یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر راهیان نور از مناطق و یادمان‌های عملیاتی استان کردستان در طول این چند سال یک اقدام برجسته فرهنگی برای تبادل فرهنگ‌های مختلف با محتوای دفاع مقدس است.

وی اظهار کرد: برگزاری کنگره فاخر پیشمرگان کُرد مسلمان که در سال ۹۴ در کردستان اتفاق افتاد یک کار فرهنگی شاخص و برجسته بود که بر اساس تجربیات این کنگره باید به سمت برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان برویم.

راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس کردستان در تاریخ ماندگار می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تشکر از عزم و همت همه مسئولان از جمله استاندار کردستان برای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در استان گفت: راه‌اندازی باغ موزه دفاع مقدس یکی از اقدامات بسیار خوب و برجسته فرهنگی و یک اثری است که در تاریخ می‌ماند و امیدوارم در سایر حوزه‌ها نیز اینگونه اقدامات صورت گیرد.

وی گفت: بسیاری از کارهای دیگر می‌تواند در حوزه فرهنگی صورت گیرد بلکه در حوزه‌محوری می‌توان همچون مانند موزه دفاع مقدس شکل گیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه تجربه برگزاری کنگره پیشمرگان کُرد مسلمان را در استان داشته‌ایم به طور یقین انتظار این است که کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان نیز برجسته، تأثیرگذار و تاریخی و حتی تأثیرگذار در محیط پیرامونی اتفاق بیفتد.

کسب رتبه سوم کردستان در اعزام راهیان نور دانش‌آموزی

وی گفت: کردستان امسال در اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی رتبه سوم را کسب کرد و فقط در یک مورد ما نمره خوبی نداشتیم که موجب شد از استان اول به سوم کشوری کاهش پیدا کنیم.

سردار رجبی افزود: با مسئولین کمیته‌های مختلف کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان در اولین فرصت جلسه خواهیم داشت تا با این اقدامات برجسته، زمان خوب و فعالیت کمیته‌ها کارها را به خوبی پیش ببریم و حتی در برخی شهرستان‌های استان، فرمانداران اعلام کردند که ندایی به ما داده نشده که مانند کنگره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان مشارکت داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.