مشهد- سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از برگزاری یادواره شهید حججی و شهید مشلب با حضور خانواده این دو شهید گرانقدر در حرم مطهر رضوی خبر داد.

یادواره شهیدان «حججی» و «مشلب» در حرم رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به‌نقل از آستان‌نیوز، فاطمه دژبرد اظهار داشت: در قالب ششمین برنامه از سلسله نشست‌های بانوان رهرو انقلاب اسلامی «بُرهان» مراسم بزرگداشت و یادواره شهید محسن حججی و شهید احمد محمد مشلب از کشور لبنان در مشهد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور جمع دیگری از خانواده شهدای مدافع حرم در این برنامه، افزود: این برنامه چهارشنبه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. شعرخوانی محمدمهدی سیار از شاعران انقلابی و مرثیه‌سرایی رضا نریمانی را از دیگر برنامه‌های این مراسم بزرگداشت است.

دژبرد ابراز کرد: شهید محسن حججی هفته گذشته به دست ایادی کفر و استکبار در منطقه مرزی بین سوریه و عراق به شهادت رسید و اسارت شجاعانه و غرورآفرین این شهید قلب‌های زیادی از مردم ایران را به درد آورد و صحنه عاشورا و اسارت اهل بیت(ع) را به نمایش گذاشت.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی گفت: شهید احمد محمد مشلب نیز که به دلیل علاقه و ارادت ویژه به حضرت رضا(ع) نام جهادی خود را «غریب طوس» برگزیده بود، از دیگر شهدا مورد تجلیل این برنامه است که با حضور مادر گرامی این شهید برگزار می شود.

یادآور می‌شود؛ سلسله نشست‌های فرهنگی اجتماعی بانوان رهرو انقلاب اسلامی «بُرهان» به میزبانی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه هر هفته ویژه بانوان در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.