زاهدان- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، شاخص وقوع بسیاری از جرائم در این استان بسیار پایین است.

سیستان و بلوچستان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری صبح سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق، سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسؤولان در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، یاد و خاطره شهید محسن حججی را گرامیداشت.

وی با بیان اینکه امنیت خوبی که امروز در این خطه داریم، حاصل خون شهداست، گفت: همکاری خوب بین دستگاه‌های اطلاعاتی، قضایی، انتظامی و مرزبانی سبب ارتقای امنیت و احساس امنیت در این استان است.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه شیعه و سنی سالیان متمادی در کنار هم زندگی کرده و باعث توسعه و آبادانی این استان هستند ادامه داد: اعتماد مردم بهترین سرمایه برای ناجا است و مردم پلیس را فرزندان خود می‌دانند و با آنان تعامل و همکاری دارند.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس در مقابله با مخلان نظم و امنیت مقتدرانه برخورد خواهد کرد و امنیت اشرار و قاچاقچیان را از بین می‌برد.

این مسؤول گفت: امروز دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ظرفیت بسیار خوبی را در کشور دارند و اقتدار کشور را رقم زده‌اند.

سردار اشتری با اشاره به اینکه بیش از ۹۹ درصد مخاطبان ما مردم هستند، افزود: ناجا سالیانه ده‌ها میلیون مراجعه کننده دارد و نزدیک به ده‌ها میلیون خدمات مختلف به مردم کشور ارائه می‌دهد که احترام به مردم و تکریم ارباب رجوع در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی در اولویت قرار دارد، افزود: همکاران ما در ناجا با روحیه جهادی خدمت می‌کنند و استفاده از همه ظرفیت‌ها و ارتقای توان تخصصی و حرفه‌ای سبب موفقیت‌های آنان در ماموریت‌ها شده است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان از حساسیت خاصی برای ما برخوردار است و برای انتخاب فرمانده آن هم وقت گذاشته و مشورت می‌کنیم که پس از بررسی‌های بسیار سردار محمد قنبری برای خدمت در این منطقه انتخاب شدند.

وی گفت: انصافا سردار رحیمی برای این استان وقت گذاشته و ماموریت‌های ناجا که برگرفته از منویات رهبری انقلاب است را در این استان به خوبی اجرایی کردند.

سردار اشتری ادامه داد: اعتماد مردم به پلیس در استان بسیار افزایش یافته است، برخورد با اشرار و قاچاقچیان با جدیت دنبال می‌شود.

وی بر تعامل انتظامی با قرارگاه قدس سپاه جنوب شرق در سیستان و بلوچستان تاکید کرد و گفت: تعامل و هم‌افزایی همه دستگاه‌های امنیتی با یکدیگر باعث ارتقا و افزایش امنیت در این منطقه می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.