مشهد- مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تولید کتاب صوتی «یک قمقمه دریا» با مشارکت مردمی در ایام زیارتی امام رضا (ع) خبر داد.

کتاب صوتی مردمی «یک قمقمه دریا» در روز زیارتی امام رضا (ع) تولید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مجتبی مختاری در آستانه فرارسیدن روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع)، از رونمایی کتاب صوتی زندگی این حضرت خبر داد و گفت: کتاب «یک قمقمه دریا» که از آثار محمدهادی زاهدی می‌باشد، در قالب کتاب صوتی با صدای جوانان و نوجوانان در قالب فراخوان کمپین یک جهان مهربانی در بخش رادیو صدای مهربانی گردآوری و تولید شده است.

وی افزود: این کمپین، با آغاز به کار رادیو صدای مهربانی، در هفته گذشته اقدام به جمع‌آوری فایل‌های صوتی ارسال شده جوانان و نوجوانان سراسر ایران از خوانش داستان های کتاب کرد که پس از تدوین نهایی، کتاب صوتی آن را عرضه خواهد کرد.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: کتاب «یک قمقمه دریا» در انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است که در قالب داستان کوتاه به ۱۰۰ قصه و نکته از زندگی امام رضا(ع) می‌پردازد.

وی گفت: «رادیو صدای مهربانی»، یکی از پویش‌هایی است که «یک جهان مهربانی» در حال برگزاری آن است و نخستین پویش رادیویی ـ تعاملی جوانان و نوجوانان ایران است که در حال تبدیل به استودیوی رادیویی به وسعت ایران است.

یادآوری می‌شود؛ این کتاب صوتی به مناسبت روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) با مشارکت مردمی و به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی رونمایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.