رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: بیش از یک میلیون نفر عضو در سازمان جوانان هلال‌احمر کشور فعالیت دارند که از این تعداد ۸ هزار دانش‌آموز عضو کانون هلال احمر هستند.

فعالیت ۸ هزار دانش‌آموز در کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر

به گزارش قدس آنلاین، مسعود حبیبی, عصر امروز در حاشیه بازدید نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر از اردوهای دوستی در اردوگاه مرحوم قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های کانون دانش‌آموزی جمعیت هلال احمر کشور, ارتقاء حس مسئولیت دانش آموزان است تا دانش آموزان در برابر مسئولیت خود پاسخگو باشند.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های جوانان هلال‌احمر, گفت‌و‌گوی بشردوستانه است که هدف آن, ارتقاء سطح فرهنگ بشردوستانه  و توانمند کردن دانش‌آموزان در حوادث است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: " طرح دادرس" یکی از دیگر از فعالیت‌های هلال احمر است که ۴۰۰ هزار نفر، ۸ مهارت کمک اولیه را یاد می‌گیرند.

وی یادآور شد: ۱۵۰ نفر از دبیران کانون‌های سراسر کشور به مدت ۳ روز در اردوگاه مرحوم قاسمی دلند در دومین دوره اردوهای دوستی ویژه خواهران در اردو به سر می‌برند.

رئیس سازمان جوانان‌ جمعیت هلال‌احمر کشور تاکید کرد: از هر استان ۳ نفر و از همه استان‌ها در اردو شرکت دارند که یک روز بعد از اردوی خواهران, اردوی برادران با این تعداد و همین زمان آغاز می‌شود.

حبیبی گفت: ۳۴۰ هزار نفر در سامانه جامع جوانان عضویت دارند که ۸ هزار نفر عضو کانون دانش‌‎آموزی, یک هزارو ۲۰۰ نفر کانون دانشجویی, ۸۰۰ کانون جوانان شهری, ۷۰۰ نفر کانون روستایی و ۲۴۰ نفر کانون طلاب عضو هستند.

دومین دوره اردوهای دوستی ویژه دبیران برتر کانون‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر سراسر کشور در استان گلستان به میزبانی اردوگاه مرحوم امیرمحمد قاسمی در حال برگزاری است.

این اردوها از ۲۱ مرداد ماه تا ۲۵ مردادماه ویژه ۱۴۷ نفر از دختران و از ۲۵ تا ۲۹ مردادماه ویژه ۱۴۷ نفر از پسران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.