نماینده مردم ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات سیاست های شخصی واعظی و روحانی را در این وزارتخانه اجرا خواهد کرد نه سیاست های نظام جمهوری اسلامی را.

وزیر پیشنهادی ارتباطات سیاستهای واعظی و روحانی را اجرا خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، درجلسه نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور نماینده ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آقای آذری جهرمی فیلتر هوشمند شما بی اساس شده است؛ چون اعتمادی به آن نداشته اید شما مشکل تلگرام را حل کردید اما مشکل مردم را حل نکردید.

وی با  اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است، افزود: آقای آذری جهرمی آیا سیاست های آقایان روحانی و واعظی را اجرا می کنید یا سیاست های نظام جمهوری اسلامی را. سرور تلگرام متعلق به یک فردی یهودی روسی است که سرور اصلی آن در انگلیس قرار دارد. وی به اتهام کودتا علیه سوریه اخراج شده است. شما گفته اید سرور تلگرام تحت کنترل است اما اینگونه نیست.

قاضی پور گفت: شما با وزیر شدن می خواهید سیاست های شخصی واعظی را اجرا کنید یا اینکه می خواهید سیاست های بالادستی را اجرا کنید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار کرد: ادبیات مسئولان تلگرام هر روز نسبت به جمهوری اسلامی بی ادبانه تر شده و مسئولان امنیتی و اطلاعات باید نسبت به این موضوع اقدام کنند.

قاضی پور گفت: رهبری  طی حکم حکومتی که به ریاست جمهوری ابلاغ کردند مسئولیت انتشار صوت و تصویر را منحصرا بر عهده صداوسیما قرار دادند اما شما رعایت نکردید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد: در بحث تولید ملی باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم، خرید خارجی حساب و کتاب دارد با استفاده از تولید ملی دعای خیر کارگران داخلی را خواهید داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.