آمل- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری آمل گفت: در پی سوزاندن علف هرز در زمین متروکه، پنج واحد مسکونی در این شهرستان طعمه حریق شد.

۵ واحد مسکونی در آمل طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین نذیری عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه عصر امروز در بلوار بسیج لاله ۳۰ گزارش آتش‌سوزی به این سازمان دادند، اظهار داشت: این آتش‌سوزی که از علف های هرز زمین متروکه مجاور دو ساختمان آغاز شد به ۵ واحد آپارتمانی سرایت و موجب دودگرفتگی و آتش شد.

وی با اشاره به اینکه بنابر این گزارش آتش زبانه کشیده علف‌های هرز به ایزوگام دوساختمان سرایت کرده و با شعله ور شدن آتش به طبقات بالاتر سرایت و واحدها را سوزاند، افزود: در این عملیات تعداد شش دستگاه خودرو به همراه ۱۷ آتش نشان به محل حادثه اعزام و نسبت به خاموش کردن آتش‌سوزی اقدام کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آمل با تاکید بر اینکه در عملیات نیروهای اطفا حریق به مهار آتش پرداختند، ادامه داد: آتش نشانان امروز پنج حریق علف هرز دیگر را مهار کردند.

وی توصیه کرد: اگر به هر دلیل به آتش زدن علف‌های هرز اقدام کردید آن را رها نکنید و از خاموش شدن آن مطمئن شوید چراکه به دلیل گرمای هوا و وجود باد امکان زبانه کشیدن آتش وجود دارد.

نذیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش‌سوزی‌ها خسارت جرحی و جانی نداشت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.