گناباد- فرماندار گناباد با اشاره به سابقه رخدادهای طبیعی غیر منتظره مانند زلزله های شدید و سیل و طوفان خواستار شتاب در تامین اعتبار تکمیل فرودگاه و تامین بالگرد اورژانس هوایی در این شهرستان شد.

تکمیل فرودگاه و تامین بالگرد اورژانس هوایی گناباد نیازمند اعتبار است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی پور روز چهارشنبه در نشست کارگروه هماهنگی مدیریت بحران گناباد گفت: این شهرستان با سابقه رخدادهای غیر منتظره مثل زلزله های شدید و سیل و طوفان در سالهای گذشته از مناطق بسیار مستعد وقوع این حوادث به شمار می رود.

وی گفت: با توجه به موقعیت گناباد از نظر قرار گرفتن در جنوب خراسان رضوی همواره به عنوان قطب امداد و نجات در منطقه و استانهای همجوار مطرح است ولی زیرساختهای منطقه متناسب با چنین موقعیتی افزایش نیافته که باید تقویت شوند.

فرماندار گناباد وجود امکاناتی مانند فرودگاه در دست ساخت و اورژانس هوایی را ظرفیتهای مهمی در این زمینه ذکر کرد و خواستار شتاب در تامین اعتبار تکمیل فرودگاه و تامین بالگرد اورژانس هوایی گناباد شد.

نبی پور یکی از اقدامات مهم اداره کل مدیریت بحران خراسان رضوی را ایجاد سامانه احصاء اطلاعات شهرستانها در حوزه مدیریت بحران ذکر کرد و از تشکیل سامانه مشابهی برای جمع بندی امکانات بخشهای دولتی و خصوصی در گناباد خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.