شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید کارگروهی تشکیل شود که به صورت منسجم برای مبارزه با مناطق آلوده در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشته باشد و در این راستا تمامی دستگاه های مرتبط با این کارگروه همکاری لازم را داشته باشند.

کارگروهی منسجم برای مبارزه با مناطق آلوده چهارمحال و بختیاری تشکیل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر چهارشنبه در شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: باید طرح های اشتغال خانگی را تقویت کنیم تا بتوان تا حدی در مقابله با اعتیاد و مناطق آلوده گام برداشت.

سلیمانی افزود: ۲ سال است که در مورد منطقه ۳۲ شهرکرد و منطقه نقنه صحبت های زیادی شده و کمیته های متعددی تشکیل شده اما تا کنون اقدامات اساسی صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان کرد: نباید تمام توجهات تنها به منطقه ۳۲ و نقنه معطوف شود، و باید تمامی مناطق آلوده استان مد نظر باشد تا بتوان در راستای پاکسازی این مناطق گامی برداشت.

استاندار با اشاره به موازی کاری دستگاه ها در پاکسازی مناطق آلوده در استان تصریح کرد: باید کارگروهی تشکیل شود که به صورت منسجم برای مبارزه با مناطق آلوده فعالیت داشته باشد و در این راستا تمامی دستگاه های مرتبط با این کارگروه همکاری لازم را داشته باشند.

 وی با اشاره به فعالیت های سازمان های مردم نهاد افزود: این تشکل ها به نحوی بازوان اجرایی دولت هستند، به همین دلیل توانمندسازی آن‌ها در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سلیمانی با اشاره به بهره‌گیری از سمن‌ها به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر افزود: ۴۰۰ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند که از این تعداد ۶۰ سمن در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند و پتانسیل مطلوبی برای مشارکت مردم در امر مبارزه با مواد مخدر دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.