نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: برخی از نمایندگان به عنوان مخالف ثبت‌نام کردند اما زمانی که پشت تریبون قرار می‌گیرند به عنوان موافق وزیر صحبت می‌کنند.

برخی نمایندگان مخالف ثبت‌نام می‌کنند اما موافق وزیر صحبت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه 25 مرداد) با استناد به ماده 206 و 24 آئین‌نامه داخلی مجلس طی تذکری، گفت: برخی از نمایندگان به عنوان مخالف ثبت‌نام کردند اما زمانی که پشت تریبون قرار می‌گیرند به عنوان موافق وزیر صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه مجلس باید زمانی که نماینده‌ای به عنوان مخالف یک وزیر پیشنهادی ثبت‌نام کرده و در موافقت وی صحبت می‌کند، تذکر لازم را به وی بدهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: برخی از وزرا مخالفان جدی ندارند و نمایندگانی که به عنوان مخالف ثبت‌نام کردند بحث حوزه انتخابیه را بیان می‌کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اغلب موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی که ثبت‌نام کرده‌اند، در موضوع صحبت می‌کنند، اما برخی از دوستان این رویه را در نظر نمی‌گیرند و این اشکال وجود دارد که تذکراتی لازم داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.