عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را مَرد بی‌حاشیه و جهادی دولت خواند و گفت: کشاورزان حجتی را بهتر از ما می‌شناسند.

محمود حجتی مَرد بی‌حاشیه و جهادی دولت است

به گزارش قدس آنلاین، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست علنی عصر امروز مجلس و در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: با توجه به حساسیت مسائل وزارت جهاد کشاورزی و موضوع امنیت غذایی، بهتر بود کسی به عنوان مخالف این گزینه ثبت‌نام نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه حجتی مَرد بی‌حاشیه و جهادی دولت است، تصریح کرد: اکثریت قریب به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس پیش از معرفی وزرا نگران بودند که برخی چهره‌ها مانند آقای حجتی حذف نشوند.

حسن‌پور درباره انتقاد برخی مخالفان وزیر پیشنهادی مبنی بر عدم تناسب مدرک تحصیلی وی با وزارتخانه پیشنهادی اظهار داشت: در میدان عمل تجربه به کار می‌آید نه برگه کاغذ؛ باید حجتی را پدر کشاورزی ایران نامید و البته خدمات او را باید از کشاورزانی که دستانشان پینه بسته است، پرسید.

وی افزود: اگر خدمات صادقانه همکاران آقای حجتی نبود، امروز وضعیت کود و سموم کشاورزی برای کشاورزیان مشکل‌آفرین شده بود؛ در استان کرمان سال گذشته بیش از چهار هزار میلیارد تومان صادرات پسته داشته‌ایم که نتیجه هماهنگی آقای حجتی با بانک کشاورزی بوده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور دستور داده است که از جوانان در مسئولیت‌ها استفاده شود و حتماً آقای حجتی نیز از این جوانان در وزارت جهاد کشاورزی استفاده خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.