۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
کد خبر: 556056

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سیاه جامگان با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید.

شکست یک نیمه ای سیاه جامگان برابر پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، نخستین دیدار از هفته چهارم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امروز چهارشنبه بین تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. فرشاد احمدزاده(۶) برای پرسپولیس گل زد.

برانکو در حالی تیمش را برای این دیدار به میدان فرستاد که دو تغییر عمده در ترکیب این تیم داشت. با تصمیم وی محمد انصاری پس از بیش از یکسال بازی در دفاعی میانی به سمت چپ رفت و حسین ماهینی هم به دفاع راست رفت تا سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در دفاع میانی کار کنند.

شروع بازی با یک شوک به پرسپولیس همراه بود که به خیر گذشت. در دقیقه سوم این دیدار حسین بادامکی کاپیتان سیاه جامگان در موقعیتی تک به تک و عالی می توانست دروازه میزبان را باز کند اما ضربه آرام او را علیرضا بیرانوند گرفت تا سرخپوشان نفس راحتی بکشند.

پس از هدر رفتن این موقعیت پرسپولیسی ها نبض بازی را در اختیار گرفتند و خیلی زود تیم حریف را به خاطر استفاده نکردن از آن موقعیت طلایی تنبیه کردند. در دقیقه ۶ فرشاد احمدزاده از دفع ناقص دروازه بان و مدافعان سیاه جامگان استفاده کرد و دروازه خالی را باز کرد.

پس از این گل پرسپولیس بازهم مالک توپ و زمین بود و دو بار دیگر هم توسط علیپور و طارمی دروازه حریف را باز کرد اما هر دو گل آفساید اعلام شد. در دقیقه ۴۰ علیپور درون محوطه جریمه سیاه جامگان سرنگون شد که حاج ملک داور این بازی برخلاف پرسپولیسی ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

در ثانیه های پایانی نیمه اول همکاری خوب امیری و طارمی یک فرصت ایده ال دیگر برای سرخپوشان ایجاد کرد که ضربه طارمی را در آستانه ورود توپ به دروازه دروازه بان سیاه جامگان مهار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.