مشهد- مادر شهید احمد محمد مشلب از لبنان گفت: شهدا مسیر تاریخ را عوض کردند و به ندای هیهات منا الذله لبیک گفتند.

شهدا مسیر تاریخ را عوض کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سلام بدرالدین مادر شهید ۲۰ ساله لبنانی که در اسفند ماه سال ۹۴ در تل حمام حلب به شهادت رسید، در ویژه برنامه بزرگداشت و یادواره شهید محسن حججی و شهید احمد محمد مشلب در حرم مطهر رضوی، بیان کرد: افتخار می کنیم که فرزندانمان در راه دین و دفاع از ارزش ها فدا می شوند تا این دین برپا بماند.

وی ابراز کرد: ائمه اطهار(ع) و خاندان اهل بیت (ع) و فرزندان ما همچون شهیدان احمد محمد مشلب و محسن حججی ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) هستند.

وی با اشاره به این کلام امام راحل که فرمودند ما هر چه داریم از عاشورا است، تصریح کرد: عاشورا بارزترین و بزرگ ترین مدرسه فداکاری و شهادت در راه دین و خداوند است.

سلام بدرالدین تأکید کرد: مدرسه شهادت و فداکاری و خون دادن همچنان برپا خواهد بود تا روزی که امام زمان(عج) که منتقم خون امام حسین(ع) و مادرش حضرت زهرا(س) است، ظهور کند.

وی ادامه داد: برخی از شهدای مدافع حرم ما مثل امام حسین(ع) سر دادند و برخی دیگر از شهدا بدن های مطهرشان همچون حضرت عباس(ع) پاره پاره شد.

به گفته مادر شهید احمد محمد مشلب، شهدا مسیر تاریخ را عوض کردند و به ندای هیهات منا الذله لبیک گفتند.

وی ضمن بزرگداشت شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران گفت: شهدا از تمام خواسته ها و تعلقات و آرزوهای خود گذشتند تا اسلام ناب محمدی و دین باقی بماند و تا آخرین نفس و قطره خون از آن دفاع کردند.

وی خطاب به مادران و دختران توصیه کرد: جوانانی و فرزندانی را تربیت کنید که مدافع دین باشند زیرا این فرزندان مسیر و آینده دین را تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) تعیین می کنند.

وی خطاب به مادران شهدا بیان کرد: اگر امروز ما صبر می کنیم و محکم ایستاده ایم به خاطر علاقه ای است که به حضرت زینب(س) داریم و با علاقه همچنان این راه ادامه می دهیم و فرزندانمان را فدا خواهیم کرد.

سلام بدرالدین ادامه داد: ما مادران شهدا افتخار می کنیم روزی که حضرت ولی عصر(عج) ظهور می کنند پای خود را بر جایی می گذارند که با خون شهدا و جوانان ما مخلوط شده است.

این مادر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: اگر ما امروز این چنین محکم ایستاده ایم و صبر می کنیم تنها برای رضا و خشنود خداوند است و تمام فرزندان و اموال خود را در راه خداوند فدا می کنیم.

وی در پایان ابراز کرد: از خداوند متعال خواستار نصرت و پیروزی امت اسلامی هستیم و امیداریم خداوند به رزمندگان و مدافعان حرم آرامش عطا نماید تا در راه دفاع از دین همچنان ثابت قدم باشند.

یادآور می شود؛ یادواره و بزرگداشت شهیدان محسن حججی و شهید احمد محمد مشلب شامگاه چهارشنبه به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و اقشار مختلف بانوان در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.