گیلان- مدیرکل بهزیستی استان گیلان گفت: بهزیستی با خدمات محدود و تعریف شده خود نمی‌تواند تمام افراد نیازمند جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

امکانات بهزیستی کفاف همه اقشار نیازمند جامعه را در گیلان نمی‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا پارسی در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه در هر شغلی امکان رخ‌دادن اشتباه وجود دارد اظهار داشت: چشم‌پوشی از برخی اشتباهات کوچک خبرنگاران سبب پرورش جامعه خبرنگاری استان گیلان می‌شود.

پارسی با اشاره به اینکه مشکلات اجتماعی زیادی در جامعه وجود دارد و این معضلات رو به افزایش است، اعلام داشت: بهزیستی استان گیلان به جامعه تحت پوشش خود خدمات شایانی در این زمینه ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان کودکان آسیب‌دیده و بی‌سرپرست، معلولان و زنان سرپرست‌خانوار را برخی از افراد تحت پوشش بهزیستی بیان کرد و گفت: برخی از اقدامات بهزیستی در راستای پیشگیری از بروز بیماری‌ها است.

وی ارائه مشاوره به زوج‌های جوان جهت پیشگیری از بروز معلولیت در فرزندان آنان را یکی از اقدامات پیشگیرانه بهزیستی گیلان بیان کرد و عنوان داشت: اقدامات پیشگیرانه یکی از تفاوت‌های سازمان بهزیستی و هلال احمر است.

وی با بیان اینکه بهزیستی با خدمات محدود و تعریف شده خود نمی‌تواند تمام افراد نیازمند جامعه را تحت پوشش قرار دهد خاطرنشان کرد: تعامل بهزیستی و رسانه باید تعاملی در هم تنیده باشد و با کمک خبرنگاران به جامعه هدف خدمات بهتری داده می‌شود.

پارسی خبرنگاران را چشم و گوش بینای جامعه و مسئولان خواند و بیان داشت: تنها رساندن اخبار فعالیت‌های مسئولان به جامعه کافی نیست و رسانه ها باید اخبار جامعه را به گوش مسئولان نیز برسانند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با اشاره به فواید تعامل رسانه‌ها با مسئولان عنوان داشت: تعامل با رسانه‌ها سبب بیشتر شدن رابطه بین دولت و ملت و جلب شدن اعتماد از دست رفته مردم به دولت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.