شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با تحقق پروژه پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان سه هزار و ۹۱۸ خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

3 هزار مددجو با تحقق پروژه پرداخت حق بیمه تحت پوشش قرار می گیرند

علی ملکپور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با توجه به برنامه های کمیته امداد استان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد استان تامین شرایط و فعال سازی تمامی امکانات و منابع مالی و سرمایه گذاری های انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری های جمعی و تاکید بر ارتقا درآمد و نقش طبقات کم درآمد و متوسط است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به هدف مورد نظر طرح پوشش بیمه های اجتماعی برای مددجویان تحت حمایت با پروژه ای تحت عنوان پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان در حال پیگیری و بررسی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با تحقق پروژه پرداخت حق بیمه اجتماعی مددجویان سه هزار و ۹۱۸ خانوار تحت پوشش قرار خواهند گرفت و همچنین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این مهم مبلغی بالغ بر ۳۰ هزار و ۱۳۰ میلیون ریال می‌باشد.

ملکپور بیان کرد: گسترش بیمه های اجتماعی با اولویت مشمولین طرح‌های اشتغال و زنان سرپرست خانوار یکی از نتایج اجرای این پروژه خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.