گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس تاکید کرد که هرگز در دفاع از ملت و سرزمین فلسطین و برنامه مقاومت در برابر تهدیدات و مقابله با اندیشه های انحرافی تندرو کوتاهی نخواهد کرد.

گردان‌های قسام: با اندیشه انحرافی مقابله خواهیم کرد

به گزارش قدس آنلاین، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که هرگز در دفاع از ملت و سرزمین فلسطین و برنامه مقاومت در برابر تهدیدات و مقابله با اندیشه های انحرافی تندرو کوتاهی نخواهد کرد.

براساس این گزارش، قسام با صدور بیانیه ای شهادت نضال جمعه الجعفری ۲۸ ساله از فرماندهان عملیاتی خود بر اثر حمله انتحاری یک فرد تندرو در نوار مرزی فلسطین با مصر را تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: در حالی که کاروان شهدا همچنان به مسیر خود ادامه می دهند، مبارزان جان برکف قسام نیز بر دفاع از ملت و سرزمین فلسطین و حراست و پاسداری از برنامه مقاومت در برابر هرگونه تهدیدی اصرار دارند، آنان شبانه روز از مرزهای میهن حراست می کنند و با اندیشه اصیل مبارزاتی و مقاومتی به مقابله با اندیشه های انحرافی برخاسته اند.

فتنی است، در پی انفجار انتحاری بامداد پنج شنبه در شرق گذرگاه رفح واقع در جنوب نوار غزه یکی از نیروهای امنیتی کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

طبق اعلام تلویزیون المیادین گردان های شهید عز الدین قسام از شهادت نضال الجعفری ، یکی از فرماندهان میدانی خود بر اثر انفجار انتحاری یکی از عناصر تروریستی در شرق رفح خبر داده است. «ایاد البزم» سخنگوی وزارت کشور فلسطین اعلام کرد که این انفجار بامداد پنج شنبه در شرق گذرگاه رفح واقع در جنوب غزه به وقوع پیوست.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.