زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۱۵ گروه جهادی شناسنامه دار در استان داریم که ۴۸ در صد از این گروه ها اهل سنت و۵۲ درصد اهل تشیع هستند. 

وجود ۴۱۵ گروه جهادی شناسنامه دار در سیستان و بلوچستان

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران سردار معروفی در حاشیه بازدید از کلاسهای فرهنگی جهادگران بسیج خواهر دانشگاه آزاد اظهار داشت: یکی از برنامه های ارزشمند فرهنگی عمیق امروز اردوهای جهادی است که مورد عنایت ویژه رهبر در تمام عرصه ها بوده است.

فرمانده سپاه سلمان استان در ادامه بیان کرد: یکی از نکات بارز گروه های جهادی استان، تلفیق اقشار قومیتی و مذهبی به زیبایی قابل مشاهده است.. در گروه های جهادی دانش آموزان ،دانشجویان، طلاب، محلات به صورت تلفیق در کنار هم فعالیت انجام می دهند.

وی تصریح کرد: گروه های جهادی استان در عرصه های کشاورزی، اشتغال، قنوات،خانه عالم،سرویس های بهداشتی،غسال خانه، حسینیه مرمت مدارس و مساجد کارهای ارزشمندی را انجام داده اند.

معروفی خاطرنشان کرد: امروز گروه های جهادی صرفا کار عمرانی نمی کنند بلکه فعالیت این گروه ها در عرصه های مختلف و دامنه دار است.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی نیز افزود: شهید حججی که افتخار بزرگ اسلام و ایران شد از گروههای جهادی رشد کرد دانشجویی که با حضور در این گروهها تربیت یافت.

فرمانده سپاه سلمان استان اجرای برنامه های طرح هجرت ۳، توسعه اشتغال برای خانواده ها و اجرای فعالیت های ساخت و ساز را از برنامه های موفق این گروه ها طی سالهای اخیر در استان برشمرد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.