سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست تیمش برابر سایپا گفت: در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما مطمئنم به شرایط مطلوب می‌رسیم.

منصوریان دلایل شکست تیمش برابر سایپا را اعلام کرد/ قولی که سرمربی به هواداران داد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان پس از شکست یک بر صفر شامگاه امروز پنجشنبه تیمش برابر سایپا در نشست خبری به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: تبریک می گویم به تیم سایپا. دو تیم فوتبال قرص و محکمی را به نمایش گذاشتند. ما دو گل خورده در لیگ داریم که هر دو روی ضربه پنالتی بوده است. ما خط دفاع بسیار مستحکمی داریم.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول و بخشی از نیمه دوم فوق العاده بودیم اما بعد از پنالتی سعی و تلاش ما این بود که احساسی بازی نکنیم. اما در دقایق پایانی وقتی دیدیدیم که زمان نداریم به سمت بازی مستقیم رو آوردیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: در نیمه اول خیلی از زمان های بازی آن شرایطی که باید گل را می زدیم نداشتیم که یا توپ به تیر دروازه می خورد یا به بدن بازیکنان این تیم می خورد. برخلاف تفکرمان که فکر می کردیم نتیجه بازی با دو گل به سود استقلال باشد شکست خوردیم. 

وی افزود: داخل رختکن به بچه ها گفتم که مردان بزرگ از روزهای سخت می آیند. در این سی سال که با فوتبال بوده ام امکان ندارد تیمی برنامه ریزی کند و برنامه داشته باشد اما به نقطه مورد نظرش نرسد. قطعا استقلال به شرایط فوق العاده می رسد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران حق دارند که از این وضعیت ناراحت باشند. من آنها را به راحتی درک می کنم. منم مثل همین هواداران برای تیم مورد علاقه ام حرص می خوردم. هوادار قلب ماست. ما روزهای سختی را با این هواداران گذشتیم. دست تک تک آنها را می بوسم و به هیچ عنوان از شعارهای آنها ناراحت نیستم. اینها همان هوادارانی هستند که من را از تونل روزهای سخت فصل گذشته رد کردند.

منصوریان ادامه داد: زمین برای هر دو تیم بد بود اما سایپا در این زمین راحت تر بازی می کرد. تا قبل از ضربه پنالتی منتظری بخشی از زمان بازی را در زمین حریف بازی می کرد. من تیمی را در لیگ ندیدم که جرات کند اینگونه بازی کند. 

وی ادامه داد: دو باخت ما در لیگ برتر روی دو ضربه پنالتی بوده است. ضرباتی که باید در نیمه اول گل می شد چند موقعیت خوب بود. با روش بازی که ما داریم باید خیلی سریع به گل برسیم. به نوع بازی استقلال خیلی علاقمند هستم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم. ما روی دو سه ضد حمله کارمان سخت شد اما در مجموع در اواخر بازی شانس خیلی خوب داشتیم اما استفاده نکردیم. 

منصوریان در مورد اشتباهی که در تعویض جباری صورت گرفته بود گفت: مقصر خود من بود که می خواستم شجاعیان را به چپ ببریم و تغییراتی بدهیم. من به مجتبی جباری خیلی اعتقاد دارم. من کنار او بازی کردم و می دانم او چه توانایی دارد. این یک اشتباه لفظی بود که بین کادر فنی اتفاق افتاد و مقصرش هم من بودم. ما کادری هستیم که خیلی زحمت می کشیم و قطعا به موفقیت می رسیم. 

وی در مورد مصدومیت سجاد شهباززاده گفت: از مصدومیت او نگران هستم. امیدوارم بعد از اینکه کادر پزشکی ام آر آی می گیرد مشکل او جدی نباشد. سجاد در بازی با سایپا خیلی عالی بود و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد داوری هم گفت: به نظرم تیم داوری بسیار خوب بود و در این زمین نمایش خوبی داشتند. پنالتی هم که برای ما گرفت صددرصد درست بود و اگر بازیکن ما نزدیکتر نبود رحمتی باید اخراج می شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
    0 0
    تازمانی که منصوریان دست ازاستقلال نکشه احتمال لیگ دسته یکم هست منصوریان بدرد استقلال نمیخوره