بردسکن- امام جمعه بردسکن با توجه به فرارسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولتمردان باید سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند. 

دولتمردان سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  تواضع، ساده زیستی، مردمی وولایی بودن را از مهمترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت:  دولت دوازدهم با نهادینه کردن این ویژگی ها  محبوبیت دولت شهیدان رجایی و باهنر را در خود تقویت کنند.

 وی با اشاره به حضور وزراء برای گرفتن رای اعتماد در مجلس شورای اسلامی  از نمایندگان خواست براساس مصلحت کشور  و برای رضای خدا مخالفت و موافقت خود را اعلام کنند نه اینکه آرای خود را فقط براساس حزب و گروه خود به وزرای پیشنهادی بدهند.  

حجت الاسلام امینی  از دولتمردان خواست  با اولویت دادن به سه موضوع مهم معیشت  و اقتصاد و ارتباط با دنیا  که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ نیزتاکید کردند  به مردم خدمت کنند.

وی عنوان کرد:  امروز دشمنان به دنبال تضعیف چهره های دینی و ناامید کردن و بی اعتمادی مردم نسبت به مدیران  می باشند.

خطیب جمعه بردسکن  از مدیران خواست با ارائه خدمات  بهتر  روحیه امید را در مردم تزریق کنند و از تولید هر گونه نارضایتی پرهیز کنند.

 وی  عنوان کرد: هفته دولت  بهترین فرصت برای بیان خدمات نظام است که مسئولان  با بیان آن و انعکاس آن از طریق خبرنگاران مردم را در جریان خدمات ارائه شده  قرار دهند.  

وی به کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ اشاره  و دراین رابطه مطالب مبسوطی را بیان کرد.

وی به سالروز شهادت امام جواد (ع)  اشاره کرد و گفت: دراین ایام شاهد تشییع تعدادی از شهدای گمنام  در  اقصی نقاط کشور به ویژه استان خراسان رضوی هستیم که دو شهید گمنام  در بخش شهرآباد این شهرستان  نیز تشییع خواهند شد.

 امام جمعه بردسکن  به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و از خانواده ها خواست زمینه ازدواج آسان را برای فرزندان خود فراهم کنند.  

وی همچنین به روز دحوالارض اشاره کرد و  ضمن قرائت فرازی از دعای این روز و بیان اعمال فضیلت این روز را نیز یادآور شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.