اصفهان _ فرمانده انتظامی استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای شهر اصفهان ضمن ادای احترام به شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم این شهر، موفقیت های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت را مدیون خون شهدا عنوان کرد.

موفقیت های پلیس را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سردار مهدی معصوم بیگی که در اولین حضور خود بعد از تصدی فرماندهی انتظامی استان به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلستان شهدای شهر اصفهان رفته بود گفت: بی شک موفقیت های نیروی انتظامی را مدیون خون شهیدانی هستیم که با نثار جان خود امنیت کشور را تضمین کردند.

این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید دوران دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: به خدمت گذاری برای مردم این استان که همیشه و در همه صحنه های حساس انقلاب و دفاع از حریم ولایت پیشتاز بودند را افتخاری بزرگ برای خود می دانم و از خداوند متعال می خواهم که در این راه به ما کمک کند تا شرمنده شهدا نباشیم.

فرمانده انتظامی استان همچنین با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم این شهر با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدای مدافع حرم به وی‌ژه شهید محسن حججی عنوان داشت: امروز بدون شک امنیت و آرامش کشور را مدیون این عزیزان هستیم که با تاسی از مولای خود اباعبد اله الحسین (ع) به منظور دفاع ازحرم در هزاران کیلومتر آن طرف مرز به جنگ با نیروهای تکفیری می پردازند و در این راه سَرمی دهند.

سردار معصوم بیگی، با بیان اینکه نیروی انتظامی نیز مدافع حرم و حریم ولایت است اظهار داشت: نیروهای انتظامی ادامه دهنده راه مدافعان حرم هستند و اجازه نخواهند داد که قانون شکنان و مجرمان خدشه ای به امنیت نظام اسلامی وارد آورند.

این مقام انتظامی، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در بین نیروهای پلیس، توجه وی‌ژه به زندگی نامه و وصیت نامه شهدا و سرکشی مداوم از خانواده های معظم و معزز شهدا را یکی از برنامه های اصلی فرماندهی عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های ما این است که مردم هرچه بیشتر با شهدای نیروی انتظامی استان شوند و بدانند که چه کسانی برای ایجاد امنیت و آرامش آنان جان خود را در این راه فدا کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.