اهواز-جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اعلام توقیف یک دستگاه اتوبوس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.  

محموله میلیاردی کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوزستان، سرهنگ سید محمد صالحی در بیان جزئیات این خبر گفت: در ادامه روندمبارزه جدی وبی امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی پل زال اندیمشک، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اندیمشک- خرم آباد به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از توقیف وکنترل بار، تعداد ۳ دستگاه تلوزیون ۴۹ اینچ، ۲ بسته بزرگ میگوی دریایی،۱۱ بسته کابل آنتن تلوزیون،۶ کارتن کفش اسپرت، ۱۶ بسته بزرگ انواع لباس و ۲۵ عدد انواع باطری، فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ صالحی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کردند.  

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه ۲ قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قانونی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای مخلان اقتصادی نا امن می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.