اهواز- دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: مرحله دوم لیگ باشگاهی بانوان بزرگداشت شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم دو میدانی ایذه پایان یافت.

تیم دو و میدانی ایذه فاتح مرحله دوم لیگ باشگاهی بانوان خوزستان شد

سعید پویا در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه در مرحله دوم لیگ باشگاهی دو و میدانی بانوان استان با حضور ۱۷۲ ورزشکار در قالب ١٢ تیم انجام شد، اظهار کرد: این لیگ بزرگداشت شهدای مدافع حرم شامگاه جمعه ٢٧ مرداد ماه در ١٠ رشته در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوندگان خوزستان در دومین مرحله از لیگ دو و میدانی علاوه بر رکوردها و نتایج کیفی مطلوب، استقبال بی نظیر باشگاه ها و هیات های دو و میدانی شهرستان ها از نکات مثبت این دوره از مسابقات بود، افزود: این موضوعات نوید بخش روزهای خوب دو و میدانی خوزستان در بخش بانوان است.  

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: نتایج تیمی در مرحله دوم لیگ باشگاههای استان خوزستان بخش بانوان، شهرستان ایذه ٥٣ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های مقاومت ٥١ امتیاز و  گتوند ٤٤ امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

پویا یادآور شد: اما در پایان مرحله دوم مجموع امتیازات تیم های اول تا سوم در دو مرحله برگزار شده مقاومت ١١٤ امتیاز عنوان اولی را بدست آورده است و تیم های ایذه و گتوند بر سکوهای دوم و سوم با ۱۰۹ و ۱۰۰ امتیاز ایستادند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکار اخلاق مرحله اول، مهین آذرنوش از باغملک بوده است گفت: در مرحله دوم نیز فاطمه معین پور از تیم مقاومت عنوان ورزشکار اخلاق را به خود اختصاص داده است.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان نفرات برتر ماده های ۱۰۰ متر با مانع، ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰ و ۱۵۰۰ را، آنیتا حبیبی(ایذه)، عاطفه مرداسی(مقاومت)، ساناز شاهپری، سهیلا شاهپری و پارمیس حیدری (ایذه) برشمرد و گفت: سمیه اسدیان(مقاومت)، زهرا موسوی(علوم پزشکی)، نازنین نظر زاده(گتوند) و زینب شیخ رباط(علوم پزشکی) در ماده های پرش طول، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک سکوهای اول را از آن خود کردند.

پویا اضافه کرد: در ماده۴ در ۴۰۰ متر امدادی تیم های ایذه، مقاومت و گتوند مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.