نماینده مردم گرگان در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور گفت: ظرف چهار سال دولت یازدهم هیچ گونه بحران امنیتی در کشور نداشتیم.

در دوران چهار ساله وزارت رحمانی فضلی بحران امنیتی نداشتیم

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه نوبت عصر روز شنبه مجلس شورای اسلامی نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور گفت: شناخت من از آقای رحمانی فضلی بر اساس رزومه ایشان نیست؛ شناخت من از دکتر رحمانی فضلی شناختی سی ساله است.

وی، رحمانی فضلی را فردی دلسوز، خلاق، مورد وثوق نظام از نظر سیاسی خواند و گفت: ایشان در روزمه کاری خود سوابق اجرایی مهمی مانند ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر، ریاست دیوان محاسبات، معاونت صدا و سیما و نمایندگی مجلس هستند که این سوابق درخشان چراغ راه آینده ایشان است.

تربتی نژاد با بیان اینکه رحمانی فضلی عملکرد موفقی در دولت یازدهم داشت گفت: وزیر پیشنهادی در حوزه امنیتی با اولویت دادن به اصل پیشگیری از بحران های امنیتی جلوگیری کرد. به طوری که در ظرف چهار سال دولت هیچ گونه بحران امنیتی در کشور نداشتیم.

تربتی نژاد اظهار داشت: رحمانی فضلی با ارتقا دانش نیروی انتظامی موجب افزایش قابل ملاحظه اعتماد عمومی به پلیس شد و این امر سرمایه بزرگ معنوی و امنیتی برای نظام است.

وی گفت: در دوران وزارت ایشان امنیت گردشگران خارجی افزایش یافته و ایشان با سیاست های موفق خود توانسته همکاری های امنیتی را با کشورهای همسایه افزایش دهد.

وی با اشاره به افزایش امنیت مرزها در دوران وزارت رحمانی فضلی گفت: رحمانی فضلی پوشش امنیتی شش هزار کیلومتری مرزهای خاکی ایران با کشورهای بیگانه را تکمیل کرد.

وی صیانت از حقوق هروندی را از اقدامات مهم رحمانی فضلی خواند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.