بیرجند- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت: مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور شهدای گمنام در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهید حججی با حضور شهدای گمنام در بیرجند برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیکر مطهر دو شهید گمنام صبح امروز با استقبال نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی وارد فرودگاه بیرجند شد.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: پیکر مطهر شهدای گمنام که وارد بیرجند شدند ۲۵ و ۳۰ ساله هستند که در عملیات‌های خیبر و بدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

محمدرضا فخر افزود: پیکر مطهر شهدا به معراج الشهدا در خیابان مدرس ۲ منتقل می‌شوند و بعد از آن شهدا برای برگزاری مراسم وداع به شهرستان‌های قاین و فردوس و روستای تخته‌جان درمیان منتقل خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین مراسم گرامیداشت شهید محسن حججی فردا شب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور شهدای گمنام در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام ساعت ۱۶:۳۰ عصر روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) از خیابان کارگران به سمت بلوار شعبانیه و پارک پروفسور معتمدنژاد برگزار می‌شود.

فخر افزود: با تشییع و تدفین این شهدای گمنام، تعداد شهدای گمنام مدفون شده در استان به ۱۲۳ شهید در ۴۳ نقطه مختلف می‌رسد.

وی تصریح کرد: شهرستان بیرجند در خراسان‌جنوبی بعد از استان تهران دومین شهری است که در دو نقطه مختلف شهر شهدای گمنام در آن دفن می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و حفظ نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حضور شهدا سبب می‌شود از یاد و نام شهدا غفلت نکنیم، اذعان داشت: امنیت و آرامش امروز مرهون حضور پر صلابت شهدا هستیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.