خرم آباد- استاندار لرستان گفت: متاسفانه شهرداری اقدام به پلمب برخی مدارس غیردولتی در سطح شهر خرم‌آباد کرده و این در حالی است که برخی زمین‌هایی که در سطح استان وجود دارند به علت نحوه استفاده از آن‌ها توسط مالکین نیازمند چنین برخوردهایی هستند.

شهرداری به جای برخورد با زمین خواران مدارس غیردولتی را پلمپ می کند

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند  در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان لرستان اظهار داشت: کمیته‌ای متشکل از شورای آموزش‌ و پرورش و همچنین معاونت عمرانی استانداری لرستان تشکیل شود تا برای مشکلات موجود تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: متاسفانه شهرداری اقدام به پلمب برخی مدارس غیردولتی در سطح شهر کرده و این در حالی است که برخی زمین‌هایی که در سطح استان وجود دارند به علت نحوه استفاده از آن‌ها توسط مالکین نیازمند چنین برخوردهایی هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: بارها برای برخورد با چنین املاکی به شهرداری تذکر داده‌ایم اما شهرداری به جای برخورد با آن‌ها به پلمب مدارس غیردولتی اقدام کرده است.

بازوند گفت: با تشکیل این کمیته، مشکلات موجود در این زمینه بررسی و برای برطرف کردن آن‌ها تصمیم‌گیری شده تا تعیین تکلیف شوند.

در این جلسه برای تفکیک مدارس مختلط روستایی نیز تصمیم بر آن شد تا اعتبار سه میلیارد تومان برای هماهنگی با ناوگان اتوبوسی جهت جابه‌جایی رایگان دانش‌آموزان به مناطق دیگر تامین شود و در مورد تامین این اعتبار نیز در کمیته ذکر شده تصمیم‌گیری می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.