خرم آباد- مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۹۶۶ واحد مسکن مهر تا پایان آبان ماه سال جاری در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد.

۹۶۶ واحد مسکن مهر در بروجرد به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، علی علیخانی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد مجموع واحدهای مسکن مهر بروجرد را یک‌هزار و ۸۶ واحد برشمرد و گفت: از این تعداد واحد مسکونی ۹۶۶ واحد تا پایان آبان‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یک تعاونی ۱۲۰ واحدی نیز در این شهرستان وجود دارد که به علت مشکلاتی که در هیئت مدیره تعاونی به وجود آمده عملیات اجرایی آن مقداری با تاخیر در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان عنوان کرد:  از آنجا که یک سری اختلافات مالی بین اعضای هیئت مدیره تعاونی‌های ۱۲۰ واحد بوده است، موضوع به مرجع قضایی واگذار شده اما هنوز تعیین تکلیف نشده است  بنابراین بعد از اینکه مرجع قضایی تعیین تکلیف کند و هیئت مدیره جدید بخواهد مستقر شود عملیات اجرایی ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تکمیل ۹۶۶ واحد از مسکن مهر بروجرد در آبان ماه بیان کرد: این ۹۶۶ واحد اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، در بحث آماده سازی و نصب انشعابات خرده کاری‌هایی وجود دارد که پس از آماده شدن تحویل متقاضی می‌شود.

علیخانی ۱۲۰ واحد مسکن مهر تکمیل نشده را مربوط به حوزه کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: برای تعیین تکلیف این ۱۲۰ واحد ۲۵ مردادماه مجمع عمومی تشکیل جلسه داده است و بر اساس گزارشی که داده‌اند اعضای جدید مشخص شده و پس از اعلام شروع به کار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: براساس برنامه‌ای که با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان داشتیم، مقرر شد تا بهمن ماه امسال این ۱۲۰ واحد  تکمیل و تحویل متقاضی شوند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.