باشگاه پدیده برای درامدزایی بیشتر به سمت اسپانسر تیم های پرطرفدار رفته است.

با انجام بازی های سوت و کور در مشهد/ معادله چند مجهولی در کارت هواداری پدیده

قدس آنلاین - گروه ورزشی - سینا حسینی: خرید بازیکنان با تجربه که سابقه حضور در ترکیب استقلال و پرسپولیس و تیم های بزرگ فوتبال ایران را دارند، توسط باشگاه پدیده، این نوید را به اندک هواداران این باشگاه داد که امسال خبری از نگرانی ها و دغدغه های فصل گذشته نیست،بلکه آنها می توانند به عنوان یکی از تیم های مدعی به دنبال کسب سهمیه ورودی به لیگ قهرمانان آسیا باشند.

مدیران این باشگاه لیگ برتری با الگو گرفتن از تیم های بزرگ پایتخت تلاش کردند بتوانند همانند استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی با سرمایه گذاری در طرح های درآمدزا بخشی از هزینه های نسبتا بالای خود را تامین کنند به همین دلیل آنها به سراغ اسپانسر مشترک سه باشگاه بزرگ فوتبال ایران رفتند تا طرح کارت هواداری را در باشگاه پدیده به اجرا در آورند.

هرچند دور از انتظار بود که این موسسه مالی اعتباری با وجود تیم های پر تماشاگری چون صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان،سپاهان اصفهان به پیشنهاد باشگاه کم تماشاگری چون پدیده پاسخ مثبت دهد اما با این وجود این موسسه مالی اعتباری با ده ها سوال بی پاسخ و مبهم از کارت هواداری خود برای تماشاگران محدود پدیده رونمایی کرد تا وارد فاز عملیاتی شود. اما نکته کلیدی و حلقه مفقوده این ماجرا اینجاست که این کارت بر اساس چه ساز و کاری طراحی شده است؟ آیا قرار است سهامداران مجموعه پدیده نسبت به خرید این کارت اعتباری اقدام کنند یا تماشاگران این باشگاه که تعدادشان از دو هزار نفر تجاوز نمی کند؟  از سویی دیگر زمانی که باشگاه پدیده برای تماشاگران خود هزینه بلیت را پرداخت می کند تا آنها بدون پرداخت پول به ورزشگاه بیایند تا شاید قسمت اندکی از سکوهای همیشه خالی ثامن را پر کنند چگونه می توان توقع داشت هواداران نسبت به خرید این کارت اعتباری اقدام کنند؟

باشگاه های بزرگ فوتبال ایران نظیر پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به پشتوانه هوادار میلیونی خود اقدام به راه اندازی این طرح می کنند تا به این واسطه از فروش این کارت ها و تراکنش های انجام گرفته از آن بتوانند سود مالی ببرند اما آیا این اتفاق در قبال باشگاه پدیده نیز روی خواهد داد یا کلیت کار یک فرایند تشریفاتی است برای مسائل محرمانه! در همین آخرین بازی پدیده مقابل استقلال خوزستان تعداد تماشاگران و هواداران پدیده واقعا چند نفر بود که 100 هوادار سفر کرده از اهواز به گواه مجری تلوزیون با تشویق های شان استادیوم را روی سرشان گذاشته بودند؟ یادمان نرود که حساب رویارویی با استقلال و پرسپولیس برای تیم های شهرستانی فرق دارد همیشه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.