اصفهان- سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت یکم تا سوم شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.

سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دبیر علمی سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: این کنگره می کوشد ضمن ارائه و مستندسازی دستاوردهای پژوهشی، با ایجاد فضایی مناسب، فرصتی جهت تعامل صاحب نظران و اندیشمندان حوزه سلامت فراهم آورد.

احمدعلی اسلامی افزود: سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در نظر دارد که به بحث و تبادل نظر در مورد آخرین دستاوردهای این رشته بپردازد و با ارتقای دانش و مهارت شرکت کنندگان، نقش و جایگاه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت را در بهبود سلامت جوامع تبیین نماید. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله به سایت این رویداد مراجعه کنند.

وی به محورهای کنگره اشاره و تصریح کرد: این کنگره در سه محور سلامت فرد، خانواده، جامعه، ظرفیت سازی برای ارتقای سلامت و خلاقیت و نوآوری در ابزارهای اندازه گیری، نظریه ها و الگوها، برنامه ها و پروتکل های آموزشی، آینده پژوهی در ارتقای سلامت و راهبردهای یادگیری برگزار خواهد شد.

دبیر علمی سومین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و ارتقای سلامت یادآور شد: ۱۵۰۰مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده بود که با انجام داوری ها ۱۰۰۰ مقاله انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این کنگره میهمانانی از کشورهای امریکا، تایوان و اکراین را میزبان خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.