سنندج- امام جمعه مریوان گفت: سئوال و حرف ما این است که چرا با گذشت چندین سال‌، هنوز مسئولان برای جمع‌آوری اصناف مزاحم شهرستان مریوان اقدامی نمی‌کنند؟

 همه مطیع قانون هستیم/ هیچ مسئولی به سراغ مشکلات مردم نمی‌آید

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا مصطفی شیرزادی با اشاره به وجود اصناف مزاحم که سبب نارضایتی شهروندان مریوانی شده است، اظهار داشت: سوال و حرف ما این است که چرا با گذشت چندین سال‌، هنوز مسئولان برای جمع‌آوری اصناف مزاحم شهرستان مریوان اقدامی نمی‌کنند؟

وی گفت: چرا باید وضعیت شهرهای مرزی اینطور باشد در صورتیکه در استان‌های دیگر صنوف‌ها ساماندهی و محل آن مشخص است.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: متأسفانه در این شهر در کنار نانوایی‌، گچ‌فروشی و سیمان‌فروشی و در کنار شیرینی‌پزی، لاستیک فروشی و آپاراتی وجود دارد و مشغول به فعالیت هستند! و سوال اینجاست که آیا با این شرایط بهداشت رعایت می‌شود؟

وی گفت: شغل‌های مزاحم همچون جوشکاری در محلات باعث نارضایتی شهروندان مریوانی شده است و متأسفانه مسئولی هم به سراغ این مشکلات مردم نمی‌آید.

ماموستا شیرزادی افزود: مردم شهر مریوان از وجود اصناف مزاحم به‌شدت گله‌مند هستند و باید مسئولان به این مشکلات رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه همه ما مطیع قانون هستیم، اظهار کرد: باید قانون وجود این اصناف مزاحم را در شهر مریوان منع کند تا رضایت‌مندی شهروندان نیز حاصل شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.