شهرکرد-مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید مراکز رشد در جهت کاهش مشکلات اقتصادی بانوان و ایجاد اشتغال خانگی راه اندازی شوند که در این مسیر حمایت های مسئولان و مدیران مربوطه کارساز و مهم است.

مراکز رشد در جهت کاهش مشکلات اقتصادی بانوان راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فاطمه دوستی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت: کودکان و نوجوانانی به دلایل مختلفی از ادامه تحصیل باز می‌مانند، دچار آسیب‌های اجتماعی می شوند و باید در این زمینه دستگاه های مربوطه از جمله آموزش و پرورش در این جهت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی مختلف اعم از ثبت و احوال، امور عشایر، آموزش و پرورش، بهزیستی و سازمان‌ های مردم ‌نهاد باید به منظور کاهش مشکلات این کودکان و نوجوانان با همکاری و هماهنگی جلساتی تشکیل و چاره اندیشی شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته ای در راستای گسترش فرهنگ کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار خانگی بانوان با حضور پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی بنیاد نخبگان و دانشگاه‌ها تشکیل شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: باید مراکز رشد در جهت کاهش مشکلات اقتصادی بانوان و ایجاد اشتغال خانگی راه اندازی شوند که در این مسیر حمایت های مسئولین و مدیران مربوطه کارساز و مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.