محمد سلگی مدیر اداره کتاب وزارت ارشاد با تعیین جایگزین سیدعباس صالحی در معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه، سرپرستی معاونت یاد شده را عهده‌دار شد.

محمد سلگی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد شد

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع آگاه گفت در جلسه‌ای که بعد ازظهر امروز یکشنبه ۲۹ مرداد و پس از اخذ رای اعتماد آقای سیدعباس صالحی از مجلس برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه برگزار شد، محمد سلگی مدیر دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت ارشاد به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه تعیین شد.

به گفته این منبع آگاه، جلسه یاد شده، شورای مدیران معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است و در آن صالحی وزیر جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت سرپرستی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه را تا تعیین معاون جدید به محمد سلگی واگذار کرد.

همچنین بر اساس اعلام این منبع آگاه تاکنون حکمی در این رابطه برای محمد سلگی صادر و به او ابلاغ نشده و این مساله تنها به صورت شفاهی از طریق سیدعباس صالحی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اعلام شده است

یادآوری می شود محمد سلگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم عهده دار مسئولیت دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی این وزارتخانه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.