اصفهان- منبع آزمون ورودی طرح خبرنگاران تخصصی نوجوان در حوزه ترافیک منتشر شد.

منبع آزمون ورودی خبرنگاران نوجوان منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، ثبت نام از نوجوانان علاقه مند به شرکت در طرح تربیت خبرنگاران تخصصی نوجوان در حوزه ترافیک از ۱۷ مرداد همزمان با روز خبرنگار آغاز شد. براین اساس نوجوانان علاقه‌مند به خبرنگاری تا ۱۰ شهریور فرصت دارند با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp://trafficul.ir برای شرکت در طرح آموزش خبرنگاران تخصصی نوجوان حوزه ترافیک ثبت نام کنند.

با پایان این مرحله، ثبت نام کنندگان با شرکت در آزمون خبرنگاری مورد سنجش قرار گرفته و ۵۰ خبرنگار برتر به عنوان خبرنگاران تخصصی نوجوان حوزه ترافیک به عضویت پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان درمی‌آیند.

این خبرنگاران در ادامه آموزش‌های رسانه‌ای و ترافیکی دیده و در دوره‌های تخصصی شرکت کرده و مدرک مورد تأیید این دوره را دریافت می‌کنند.

پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان در همین راستا اقدام به انتشار منبع ورودی این دوره کرده است.

شرکت کنندگان در طرح تربیت خبرنگاران نوجوان تخصصی در حوزه ترافیک می‌توانند فایل حاوی محتوای آزمون ورودی این دوره تخصصی را با مراجعه به آدرس yon.ir/g۳Gkf دریافت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال تلگرامی پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان به آدرس traffic_cul@ مراجعه کرده و  یا با شماره تلفن ۳۲۲۰۴۸۴۵ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.