اهواز_ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: استان خوزستان با داشتن ۲ هزار و ۷۵۰ آزاده، رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد و می‌تواند در ترویج و توسعه ایثار و فرهنگ شهادت پیشرو باشد. 

خوزستان رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا فرجیان در حاشیه جشن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که شامگاه یکشنبه در تالار امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که امسال برای دومین بار در دولت تدبیر و امید و در دوران مدیریتی دکتر شریعتی، خداوند توفیق حضور در کنار ۱۰۰۰ نفر از آزادگان سرافراز را به ما عنایت کرده است.

وی با بیان این‌که سالروز ورود آزادگان به میهن ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ است، افزود: آزادگان بعد از برگشت به میهن راه شهداء را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و تا به امروز در حال توسعه فرهنگ شهادت و ایثار هستند.

فرجیان گفت: استان خوزستان با داشتن ۲ هزار و ۷۵۰ آزاده، رتبه پنجم کشور را از نظر تعداد آزادگان دارد و می‌تواند در ترویج و توسعه ایثار و فرهنگ شهادت پیشرو باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان بیان کرد: خاطره‌گویی آزادگان از دوران دفاع مقدس و ایستادگی آن‌ها در برابر دشمن در ذهن جوانان اثرگذار بوده و داشتن شهدایی امثال شهید حججی، تاجبخش و سجاد باوی نشانگر اثرات مثبت آزادگان جمهوری اسلامی است.

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.