۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 557034

سرمربی تاتنهام معتقد است که آنها باید به خاطر شکست برابر چلسی مورد سرزنش قرار بگیرند.

پوچتینو: ما را سرزنش کنید نه ومبلی را!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، تاتنهام، فصل گذشته در بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا که در ومبلی برگزار شد، نتایج ضعیفی مسابقات کسب کرد، امسال هم شروع بدی در ومبلی داشت تا خیلی‌ها این ورزشگاه را بد یمن بدانند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی نظر دیگری در این باره دارد و بعد از باخت به چلسی، گفت‌: خیلی ناراحت و ناامیدم چون شایسته بیش از این‌ها بودیم. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. شانس‌های زیادی برای گلزنی خلق کردیم ولی چلسی فرصت طلب بود. آنها دو شوت به سمت دروازه ما زدند و به دو گل رسیدند اما گل زدن برای ما در این بازی سخت شده بود.

سرمربی تاتنهام ادامه‌ داد: اصلا این را قبول ندارم که ومبلی تاثیر بدی روی بازی ما دارد و باعث می‌شود ما نتیجه‌ نگیریم، این چیزها اصلا درست نیست. فوتبالی که بازی کردیم خیلی خوب بود، اصلا نباید ومبلی را سرزنش کرد. اندازه چمن و مسائلی از این قبیل اصلا دلیل باخت ما در این بازی نبود. تازه اول فصل است و بازی‌های زیادی پیش رو است. اگر بتوانیم مثل بازی با چلسی باشیم قطعا در آینده بازی‌های بیشتری را با برد به پایان خواهیم رساند و نتیجه‌ خوبی را کسب خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.