شهرکرد-مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از اتصال ۱۳ روستا در شهرستانهای لردگان، فارسان، اردل و کیار به شبکه گاز طبیعی خبر داد .

طرح گازرسانی به ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری به زودی بهره برداری می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری، سیامک حیدری از برخورداری ۲۹۵ هزار و ۴۷۲ نفر مشترک از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: تاکنون ۳۸ شهر از ۴۰ شهر و ۴۴۲ روستا از مجموع ۷۵۱ روستای استان از این نعمت الهی برخوردار شدند.

وی فرایند گازرسانی به روستاها، بویژه مناطق سخت گذر، صعب العبور و ناهموار استان طی سالهای گذشته را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: توسعه گازرسانی مناطق روستایی در  جهت کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه و ایجاد رفاه نسبی برای آنها است و این شرکت با توجه به محدودیت های مالی پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر از اعتبار ۶۴۴ میلیون ریالی اعلام شده در این حوزه میانگین پیشرفت حدود ۳۰ درصدی را داشتیم.

حیدری از اتصال ۱۳ روستا در شهرستانهای لردگان، فارسان، اردل و کیار به شبکه گاز طبیعی خبر داد و گفت: این طرح ها که از طرحهای ملی نیز محسوب می شوند با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شدند.

وی طول خط تغذیه را ۳۹ هزار و ۶۵۸ متر شبکه توزیع را ۷۳ هزار و ۶۹۶ متر و تعداد انشعاب اجرا شده را نیز یکهزار و ۱۱۵ عدد عنوان کرد و افزود : این پروژه ها شامل  ۷ ایستگاه تقلیل فشار  گاز است که پیش بینی می شود با افتتاح این پروژه ها تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان به حدود ۲۹۷ هزار مشترک  برسد.

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام پیش رو پروژه های تعریف شده روستایی شهرستان لردگان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیون ریال کلنگ زنی خواهند شد که پیش بینی می شود بهره برداری از این پروژه ها در سال آینده صورت پذیرد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.