شهرکرد-معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه هفته دولت ۳۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است.

۳۳۰ پروژه در هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: در دولت گذشته مجموعا رقمی معادل ۵ هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی در استان افتتاح یا کلنگ زنی شد که از این رقم ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر و هفته دولت افتتاح و ۱ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان بصورت متفرقه بوده است.

امیری اظهار کرد: در آستانه هفته دولت ۳۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری است و ۵۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان آماده کلنگ زنی می باشد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت قبل گفت: ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در دولت تکمیل و واگذار شده است و در مجموع ۶۰۰ واحد باقی مانده بدلیل اختلافات در تعاونی های مسکن با مشکل روبرو شد که امید است تا پایان سال جاری این تعداد واحد نیز تکمیل و آماده واگذاری شوند.

امیری افزود: در تامین مسکن مددجویان در مدت ۴ سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ واحد از طریق بنیاد مسکن و دستگاه ذیربط تحویل به مددجویان شده است و ۴ هزار واحد دیگر ظرف سه سال آینده تکمیل و واگذار می شود.

وی به تکمیل پروژه ها در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، توسعه و تکمیل بیمارستان لردگان با افزایش ۲۵۶ تختخواب، افتتاح بیمارستان کوهرنگ، تکمیل و بهره برداری از بیمارستان مالخلیفه، اخذ مجوز بیمارستان ۵۲۰ تحتخوابی شهرکرد درطول دوره ۴ سال دولت یازدهم صورت گرفت است.

امیری تصریح کرد: احداث نیروگاه خورشیدی سامان، تکمیل و بهره برداری از ۵۶ کیلومتر بزرگراه و راه های اصلی،افتتاح کارخانه فولاد سفید دشت که تکمیل ۷۰ درصد این پروژه در این دولت انجام شده،پیشرفت ۷۰ درصدی پتروشیمی لردگان،افتتاح و بهره برداری از کارخانه حجاب شهرکرد،اخذ مجوز راه آهن اصفهان،چهارمحال،خوزستان،افزایش ۵۶ دستگاه دوربین سرعت سنج در سطح راه های استان، بهره برداری از پروژه های تجهیز زمین های کشاورزی به سیستم آبیاری نوین از دیگر اقدامات دولت یازدهم بوده است.

معاون عمرانی استاندار افزود: در بحث دهیاری ها در دولت قبل در مجموع ۱۸ میلیارد تومان پرداخت شده است که در دولت یازدهم به ۸۰ میلیارد تومان افزایش داشته است،همچنین به شهرداری های استان در این دولت ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد:در حوزه مدیریت بحران ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

امیری در پایان گفت: در طول ۴ سال دولت یازدهم در مجموع ۴۵ هزار شغال ایجاد شده است اما متاسفانه چهارمحال و بختیاری همچنان رتبه دوم بیکاری را داراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.