کرج- فردی که برای دستیابی به منافع اقتصادی بیشتر اقدام به خشکاندن ۶ اصله درخت کهن چنار کرده بود به کاشت ۶۰۰ اصله نهال در کرج محکوم شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی دادگستری البرز، رئیس شعبه ۱۱۲ دادگاه کیفری ۲ کرج با اعلام این خبر گفت: متهم به پرداخت جریمه ۶۰ میلیون ریالی و نیز کاشت ۶۰۰ اصله نهال به عنوان خدمات عمومی در کوهپایه شمالی شهر کرج محکوم شده است.

صادق حسنوند افزود: سال گذشته سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج شکایتی را علیه فردی مطرح کرد که اقدامات وی منجر به نابودی ۶ اصله درخت چنار قدیمی شده بود.

وی اضافه کرد: با طرح این شکایت تحقیقات جامعی توسط دادسرا و هیات ۳ نفره کارشناسی انجام شد و با توجه به حساسیت موضوع، معاون دادستان کرج نیز از طرف داستان عمومی و انقلاب مرکز استان ماموریت پیدا کرد تا گزارشی را در این زمینه تهیه و ارائه کند.

حسنوند گفت: در همه گزارش‌ها محرز شد که خشکاندن درختان با استفاده از مواد نفتی و شیمیایی انجام شده و متهم که یکی از مجریان احداث برج‌های ساختمانی جهانشهرکرج است و خشکاندن درختان با هدف نمایان شدن نمای ۳برج‌ در جهانشهر و کسب منافع اقتصادی بیشترانجام داده بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اقدام انجام شده برای منافع شخصی و تخریب فضای سبز شهری بوده با در نظر گرفتن همه جوانب پرونده، متهم به پرداخت ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و کاشت ۶۰۰ اصله نهال در کوهپایه شمالی کرج با نظارت سازمان فضای سبز و اجرای احکام کیفری محکوم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.