سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار تیمش در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان گفت: با تمام وجود برای برد می جنگیم

برانکو: بهترین های فوتبال ایران در پرسپولیس هستند/ برای شکست الاهلی می جنگیم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از این دیدار که بعدازظهر امروز دوشنبه برگزار شد در این مورد گفت: می دانیم که بازی سختی پیش رو داریم. با این حال بازیکنانم با تمام وجود برای پیروزی خواهند جنگید.

وی ادامه داد: با یکی از بهترین تیم‌های عربستانی در کنار الهلال و النصر بازی داریم. برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. آنها تعداد زیادی از ملی‌پوشان خود را در اختیار دارند که پتانسیل بالای آنها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نتیجه را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. قانون فوتبال می‌گوید این ورزش و مسابقه قابل پیش بینی نیست.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: الاهلی در سطح خیلی خوبی فوتبال بازی می‌کند و پرسپولیس هم چنین است و انتظار یک فوتبال با کیفیت را داریم. آنها بازیکنان جدید و کادر فنی خوبی را در اختیار گرفته‌اند. ربروف، سرمربی الاهلی، در دیناموزاگرب و اروپا بازی می‌کرد. نسبت به تفکرات او شناخت داریم. این مربی سعی می‌کند فوتبال هجومی دیناموکیف را به الاهلی بیاورد. رونالدو هم که در این تیم بازی می‌کند، قبل از این در پارتیزان بازی می‌کرد و نسبت به او شناخت دارم.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی درباره آینده ربروف در عربستان با توجه به اینکه خودش در آن جا سرمربیگری کرده است، گفت: ربروف از اوکراین که یک فوتبال در حال پیشرفت دارد، به عربستان رفته است. در مهمترین تیم اوکراین کار کرد و همانطور که گفتم به نظر می‌رسد می‌خواهد همان تفکرات هجومی را منتقل کند. آنها سعی می‌کنند روش بازی خود را تغییر دهند.

برانکو درباره اینکه چرا وی و باشگاه پرسپولیس از تمام ظرفیت جذب بازیکنان خارجی استفاده نکرده‌اند، گفت: ما از روی خط دروازه که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های سال‌های اخیر فوتبال ایران را در اختیار داریم تا نوک حمله که آقای گل و بهترین بازیکن دو فصل اخیر ایران در آنجا برای ما بازی می‌کند، تیمی داریم که در تمام پست‌ها از بازیکنان سطح اول و بالا استفاده می‌کند. بازیکنان ما یا ملی‌پوش هستند یا اینکه در این سطح قرار دارند. از این جهت مشکلی نداشتیم. با این وجود برای اطمینان خاطر بیشتر یک دروازه‌بان خارجی خیلی خوب و یک مهاجم خارجی خوب داریم. بشار رسن هم که به تازگی به ما پیوسته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.