سنندج- نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه همچنان محرومیت بر چهره کردستان مانده است گفت: بزرگ‌ترین درخواست و مطالبه‌مان از دولت دوازدهم "ایجاد اشتغال و توسعه" است.

بیکاری مهم‌ترین دغدغه مردم/ غبار محرومیت همچنان بر چهره کردستان مانده است

به گزارش قدس آنلاین، محسن بیگلری با اشاره به رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت دوزادهم اظهار داشت: چند وزیر "روحانی" بالای 200 رأی آوردند و هیچ‌کس این پیش‌بینی را نمی‌کرد که مجلس به این میزان از کابینه حمایت کند.

وی گفت: نمایندگان مردم در مجلس، یعنی ملت ایران حُسن نیت خود را به کابینه دولت "روحانی" نشان دادند و این اتفاق باید احساس مسئولیت را در آنها بیشتر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید دولتمردان در برابر حُسن نیت و رأی قاطع نمایندگان مردم در مجلس احساس مسئولیت و در خدمت مردم و به‌فکر برطرف کردن مشکلات آنان باشند.

مهم‌ترین دغدغه مردم محروم کردستان بیکاری است

وی با اشاره به سخنان "روحانی" در نخستین جلسه دولت دوزادهم در رابطه با «اشتغال و تولید» گفت: مهم‌ترین دغدغه مردم ایران و به‌ویژه مردم محروم استان کردستان "بیکاری" است.

بیگلری با بیان اینکه اکثر جوانان استان کردستان "بیکار" هستند افزود: بزرگ‌ترین درخواست و مطالبه ما از دولت دوازدهم «ایجاد اشتغال و توسعه کردستان» است.

وی با ابراز تأسف از اینکه کردستان از نظر شاخص‌های توسعه عقب‌مانده است  اظهار کرد: در چند سال اخیر ما نمایندگان مردم در مجلس تلاش‌ها و کارهای زیادی انجام دادیم تا شاخص‌ها تغییر پیدا کرد اما فاصله‌ آنقدر زیاد بود که همچنان محرومیت از چهره بسیاری از حوزه‌های استان مانده است.

روحانی برای  رفع‌محرومیت، ایجاد توسعه و کاهش بیکاری کردستان اقدامات اساسی انجام دهد

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با اشاره به رأی 73 درصدی مردم کردستان به "روحانی" گفت: باید رئیس جمهور باتوجه به استعدادها و پتانسیل‌های موجود این خطه، توجه ویژه و برای رفع‌محرومیت، ایجاد توسعه و کاهش بیکاری استان اقدامات اساسی انجام دهد.

وی با اشاره به محرومیت کردستان گفت: انتظار داریم که سرمایه‌گذاران خارجی در این منطقه سرمایه‌گذاری کنند و دولت نیز برای آنان مشوق‌های مالیاتی، تسهیلات بانکی، بیمه‌ای و صادراتی در نظر بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شواری اسلامی خاطر نشان کرد: امیدوارم روزی برسد که استان کردستان از نظر تمام شاخص‌ها توسعه پیدا کند و باید همه مسئولان و مردم دست به دست یکدیگر بدهیم و برای آبادانی این خطه تلاش کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.