زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل محدودیت ها و نگاه های غیرواقعی که در گذشته به استان شکل گرفته بود نتوانستیم در حوزه ورزش در سطح ملی نقش پررنگی ایفاء نماییم.

 تغییر نگاه وزارت ورزش و جوانان زمینه ساز ارتقاء جوانان با استعداد در استان ها می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی در دیدار هیات وشوو استان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان در دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: با تغییر نگاه و باور مثبت وزارت ورزش و جوانان زمینه ارتقاء جوانان با استعداد استان در عرصه رقابت های ورزشی فراهم شده و در مدت کوتاهی تحول خوبی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: فصل نوینی را با حضور و سفر وزیر ورزش و فدراسیونهای ورزشی به استان شاهد هستیم که البته این آغاز راه بوده و توفیقات نشان از دستیابی به اهداف بزرگتر دارد.

وی با اشاره به دیدار چندی پیش با روسای فدراسیونهای ورزشی کشور در تهران که زمینه ساز سفر آنان به استان شد، اظهار داشت: این تجربه خوب، سبب امضاء تفاهمنامه توسعه ورزش استان شد که پیگیری و به ثمر رساندن آن عزم و همت جدی مسئولان هیاتهای ورزشی استان را برای نمایش ظرفیت های ورزشی در سطح ملی و منطقه ای نیاز دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:آقای « آرامی» قهرمان کشتی از حوزه سیستان و آقای «شیبک» قهرمان وشوو سرمایه های ملی هستند که با بکارگیری مهارت و توانایی فنی توانستند در رقابتهای جهانی مدال کسب کنند و امروز اسوه دیگر جوانان باشند.

هاشمی تصریح کرد: هیات های ورزشی با بهره گیری از توان فنی و مهارتی ورزشکاران قهرمان استان ضمن استعدادیابی جوانان علاقمند ،برای حضور در مسابقات جهانی برنامه ریزی هدفمندی داشته باشد.

وی با اشاره به سه هزار ورزشکار بیمه شده در رشته وشوو گفت: با برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای مهارت و دانش ، زمینه حضور ورزشکاران حداقل پنج رشته ورزشی در رقابتهای ملی و جهانی فراهم شود که خود عامل محرکی برای سایر هیئت های ورزشی خواهد بود.

استاندار تاکید کرد: انتظار می رود با ایمان به نقش ، توانایی جوانان و بکارگیری خرد جمعی توسط هیئت های ورزشی، زمینه حضور در قامت ملی در رقابتهای ورزشی فراهم گردد.

ثوری مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با بیان اینکه با نگاه خوب وزیر و فدراسیونهای ورزشی برنامه ریزی خوبی در استان شکل گرفته است ، اظهار داشت: توفیقات خوبی در ورزش قهرمانی در استان رخ داده است.

همچنین رئیس هیئت وشوو استان گفت: سه هزار ورزشکار بیمه شده در رشته وشوو در استان فعالیت دارند.

عباس شیبک افزود: مسابقات جام پارس وشوو در سال ۲۰۱۹ به میزبانی ایران با حضور کشورهای خارجی در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد. در پایان این دیدار لوح سپاس وشوو به استاندار سیستان و بلوچستان اهداء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.