اصفهان- استاندار اصفهان اعلام کرد: در این استان یک هزار و ۶۵۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

۱۶۵۵ پروژه در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین رسول زرگرپور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به برنامه های هفته دولت اشاره و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت و آغاز بکار دولت دوازدهم، طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در بخش های مختلف در استان اصفهان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و بخشی نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی یادآورشد: در طول دولت یازدهم، علیرغم محدودیت های بودجه ای و مشکلات مالی ۱۲ هزار و ۷۰۰ پروژه با اعتبار ۱۰۵ هزار میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همزمان با هفته دولت هزار و ۶۵۵ پروژه و طرح با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: در همین زمان ۳۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۲۰ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: این طرح ها با همکاری ۳۲ دستگاه اجرایی، شهرداری ها و دهیاریها و بخش خصوصی به بهره برداری خواهدرسید.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۶۳۳ پروژه مخابراتی با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری خواهد رسید، اظهارکرد: بالغ بر هزار و ۳۰۰ واحد مسکن نیز در ۳ مرحله افتتاح خواهد شد که ۱۷۹ واحد مسکن مهر در شرکت عمران مجلسی و بقیه در سطح استان صورت می‌گیرد که بالع بر ۴۱۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته است.

زرگرپور به سهم سرمایه گذاری دستگاه های مختلف در این پروژه ها اشاره کرد و گفت: تعاونی ها و بخش خصوصی با ۹۲۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال ۶۴ درصد سهم سرمایه‌گذاری در این پروژه ها را به خود اختصاص خواهد داد.

زرگرپور با اشاره به اینکه شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان بخش عمومی ۲۸ درصد از حجم سرمایه گذاری این پروژه ها را با ۲۸۶ پروژه و بالغ بر ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: ۴۱۶ پروژه دولتی نیز با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال ۸ درصد سهم سرمایه‌گذاری بخش دولتی در این پروژه ها می باشد.

وی خبر از افتتاح فاز اول شهرک سلامت با حضور وزیر بهداشت داد و گفت: فاز نخست شهرک سلامت با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال به عنوان پروژه ای مشارکتی بین بخش خصوصی و شهرداری و شامل کلینیک های تخصصی، فروشگاه های طبی و مطب ها، امروز به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار اصفهان دیگر پروژه بزرگ این بخش را بهره برداری کامل از بیمارستان فوق تخصصی میلاد برشمرد و افزود: این بیمارستان بالغ بر ۳۰۰ تخت خواهد داشت که برخی از بخش های آن در طول سال های گذشته به بهره بردرای رسیده است و امروز مجموعه ی این بیمارستان بهمراه تجهیزات وبخش های جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

زرگرپور با بیان اینکه پروژه های بزرگ تولیدی استان احتمالا با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: پروژه ی فولادسازی و نورد پیوسته سبا در شهرستان لنجان با ۷۵۰ هزار تن افزایش محصول و ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اصفهان همچنین از افتتاح بیمارستان فوق تخصصی خمینی‌شهر در هفته دولت خبر داد وادامه داد: مجموعه ی طرح های شهرداری اصفهان نیز شامل مجموعه پل ها و میدان استقلال با هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار و تقاطع غیر همسطح شهدای اشکاوند با ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار در روزهای گذشته افتتاح شده است.

وی پست ۳۲ به ۲۰ کیلوولت GIS چمران با ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه های هفته ی دولت خواند و گفت: بخش زیادی از پروژه های جهادکشاورزی نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.