قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: به دلیل تمرکز پایین وزنه‌ها را در یک ضرب انداختم اما تلاش می‌کنم در هفته‌های بعدی لیگ برتر اختلافم با سایر وزنه‌برداران بیشتر باشد.

سلیمی: در یکضرب تمرکزم پایین بود/ در اردوی بعدی به وزنه‌های خوبی می‌رسم

به گزارش قدس آنلاین، بهداد سلیمی درباره عملکرد خود در حرکت یک ضرب دسته فوق سنگین لیگ برتر وزنه‌برداری که موفق به ثبت رکورد ۲۰۰ کیلوگرم نشد، گفت: در یک ضرب تمرکزم پایین بود. در تمرینات به وزنه‌های خوبی در یک ضرب رسیده بودم از این رو با خیال راحت‌تر و تمرکز کمتر بر روی تخته آمدم. خدا را شکر که در دو ضرب توانستم جبران کنم. بقیه وزنه‌برداران هم خوب کار کردند. فکر نمی‌کردم محسن بهرام‌زاده چنین وزنه‌هایی را بزند. با توجه به اینکه از این پس فشار تمرینات بیشتر می‌شود سعی می‌کنم در هفته‌های بعدی لیگ اختلافم با بقیه وزنه‌برداران بیشتر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که حتما باید در هفته نخست لیگ برتر وزنه می‌زند و بهتر نبود صبر می‌کرد تا به رکوردهای بالاتری برسد، تصریح کرد: تیم بیمه رازی دقیقه ۹۰ بسته شد. ما یک وزنه‌بردار ذخیره دیگر در دسته فوق سنگین داریم اما شرایطش خوب نبود از این رو با توجه به نیاز تیم مجبور شدم خودم وزنه بزنم.

قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه چه زمانی به رکوردهای قبلی خود نزدیک می‌شود، گفت: ما هفت هفته تمرین سنگین را پشت سر گذاشتیم و طبیعتاً در اردوی شمال رکوردها باید افزایش داشته باشد البته این را هم بگویم که من نسبت به نفراتی مانند سهراب مرادی و همایون تیموری که قرار است در بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت کنند، عقب‌تر هستم چرا که مسابقه‌ام دیرتر است و باید وضعیتم به گونه‌ای باشد که برای مسابقات جهانی به اوج برسم بنابراین فکر می‌کنم در پایان اردوی شمال به وزنه‌های خوبی برسم.

سلیمی با اشاره به اینکه دقیقه ۹۰ مشخص شد قهرمانان المپیک در لیگ برتر شرکت می‌کنند، تاکید کرد: اینکه تیمی وجود نداشته باشد و قهرمانان المپیک تا دقیقه ۹۰ بدون تیم باشند اتفاق خوبی نیست. تیم‌های ملی حفاری و ذوب‌آهن امسال تصمیم گرفتند در لیگ برتر تیمداری نکنند و این باعث شد قهرمانان بیرون بمانند. خدا را شکر که بیمه رازی در لیگ برتر شرکت کرد. تا جایی که در جریان هستم هدف آنها کمک به رشته‌های مدال‌آور است و حتی خودشان پیشنهاد دادند در اوزان ۵۶ و ۶۲ که ضعیف هستیم از کشورهای دیگر وزنه‌بردار بیاورند. ان‌شاءالله با نتایج خوبی که در لیگ امسال می‌گیریم اسپانسرهای دیگر هم راغب می‌شوند به لیگ برتر وزنه‌برداری ورود پیدا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.