امام خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

فرمانده کل ارتش و جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه‌ی سرلشکری به سمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی

با قدردانی از خدمات خالصانه شما در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی برخوردار می‌باشید به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم.

از زحمات و تلاشهای امیر سرتیپ سیّد عبدالرّحیم موسوی در این مسئولیت قدردانی می‌کنم. توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امیر سرتیپ سیّد عبدالرّحیم موسوی

نظر به تعهد و شایستگی و تجارب، شما را با ارتقاء به درجه سرلشکری به سِمت فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

با توجه به ذخیره‌ی عظیم نیروی انسانی کارآمد و مؤمن ارتش و تجربیات دوران دفاع مقدّس و پس از آن، انتظار می‌رود در دوران فرماندهی شما با رویکرد تحولی و انقلابی، ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و تأمین نیازهای معیشتی و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح، شتاب گیرد و مجموعه آجا به نصاب شایسته‌تر برسد.

از تلاش‌های خالصانه و ارزشمند امیر سرلشکر عطاءالله صالحی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.